Svar: 852
Tråde: 124
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 32
Svar: 1,494
Tråde: 33
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
352 graders amplitude... Enten er der fuld smadder på, eller også er hævevinklen ikke sat korrekt. Heh.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Gas dog - hvad gør den gravering ud over at gøre uret mere interessant? Proviens hedder det med antikviteter - Det er noget "snobbede" samlere har fundet på - Jeg synes den er en ren charme og trækker intet ned når jeg køber
fede visere for pokker
vh
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Hej John.
Hvis den gravering ikke generer dig så er du meget sjælden.......
99% af de folk der køber den slags ure synes ikke det er pænt og vil gerne have den fjernet, hvis den kan fjernes. Sorry, men det er blot min erfaring fra de markeder jeg har været med på som hjælp....
Kunderne går uden om dem med graveringer....
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Lars Skrev:Hej John.
Hvis den gravering ikke generer dig så er du meget sjælden.......
99% af de folk der køber den slags ure synes ikke det er pænt og vil gerne have den fjernet, hvis den kan fjernes. Sorry, men det er blot min erfaring fra de markeder jeg har været med på som hjælp....
Kunderne går uden om dem med graveringer.... 
Jeg er helt med på at det er sådan - men det er jo noget "vi" bestemmer og jeg er slet ikke enig i hvordan de fleste bestemmer og tro som heller ikke det er evigt gyldigt. Det er gamle ure, og har de en provinens der viser hvem det har tilhørt og måske firma og militær afdeling eller hvad det kan være - så øger det i MINE øjne værdien. Jeg synes helt enkelt det er tosset at det trækker ned i forhold til så gamle ure
Jeg hører så også til de der omvendt synes at papirer kan trække for meget OP i nyere ure - så for mig er der rigtigt meget GAS i vurderinger - Jeg napper gerne en inskription i et egentligt vintage ur
vh
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Hej John.
Så er vi såmen ikke meget uening om tingene.
Det jeg ville sige var såmen bare at inskriptionen kan fjernes HVIS man vil have det, og stod der Stauning på det så ville jeg nok lave en protest imod at fjerne den.... men så vidt jeg ved er det ikke tilfældet med dette ur, og så vil det jo nok hæve værdien hvis den fjernes på en ordentlig måde...
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Jeg tror også, at din holdning er sjælden, John. Ure (og andet for den sags skyld) med gravering er helt uinteressant efter min mening.
/Bjørn
•