Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Hej og velkommen til.
Ked af det men jeg er nødt til at skuffe dig (?). "Cuffwatches" er ikke et urmærke men et koncept hvor ophavsmanden for idéen køber op diverse meget billige ure som bliver monteret i den her ordentligt ledermanchet af en urremme. Kan se på siden en mekanisk gl. Seiko, Timex og masser af værdiløse no-name quartzure fra Kina. Den absolut mest interessant detalje er hans ledermanchetter (som jeg vil tro er importeret fra Thailand).
Absolut ikke værd at samle op.
Lignende retro urremmer finder man i samme stil i salgsboder på div. musikfestivaler. Eller tjeck ud ditto i Christiania.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Emil O Skrev:de må kunne findes et sted i DK
Selvfølgelig må de da ikke nødvendigvis kunne findes i DK. Det er super niche, super uinteressant, super uoriginalt og at tro at det finder vej til det danske marked er vist lidt for blåøjet
Men hvis du virkelig gerne vil have et og du virkelig har "har ledt i flere år" hvorfor bestiller du det ikke fra hjemmesiden? De sender til Danmark for under kr. 100 hvilket er billligt. Uret koster omkring 400 - så med told og gebyr landet du stadigvæk langt under de 1000kr. (Hvilket i mine øjne er alt for dyrt for et ur som jeg har set lignende modeller gå for 50-100kr på ferier)
•
Svar: 109
Tråde: 19
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Kære Emil
Hvis du gerne vil have sådan et ur, så syntes jeg bare du skal springe ud i det og købe det!
Også selvom folk med tendens til ursnobberi her på siden ikke syntes de er fede. Jeg syntes de er ret cool, og det er der sikkert også andre som gør. Og så op i røven med at det ikke i første omgang er et 'kvalitetsur' som sidder på det. Sådan noget kan jo heldigvis komme senere:)
Dog har folk nok en pointe med prisen. Lidt googleri vil sikkert give dig nogle som er billigere, og hvis du er heldig finder du nogle i Europa, så du slipper for moms og straftold og hvad man nu eller kan risikerer og løbe ind i.
dbh Ras
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Hej Emil O
Har du gjort den tanke at der i familien måske findes et gammelt ur der kunne sættes på en sådan rem, det kunne ligge i en skuffe hos et eller andet ældre familiemedlem, og hvis du fik sat det i stand.... ja, ja, ved godt det bliver nok dyrere, men så har du uret med en historie der er helt din egen......
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•