16-09-2013, 10:38 PM
Så kom min også - købt på Ebay.de fra et firma, der sender fra England. Da jeg så havde handlet, ville de pludselig sende fra Kina, fordi de ikke "havde flere" i England, men de ville betale told og moms tilbage, når jeg havde betalt det (i stedet for bare at sætte prisen ned) .............. jeg kunne bare se alle mulige besværligheder med det, så jeg brokkede mig lidt.
Enden på det hele endte så med, at de efter nogle uger igen ville have nogen i England, hvilket jeg så valgte at vente på.
Nu skal jeg så bare lære at aflæse og tolke resultaterne udover bare at kunne se præcisionen og amplituden - men et fedt legetøj !!
Enden på det hele endte så med, at de efter nogle uger igen ville have nogen i England, hvilket jeg så valgte at vente på.
Nu skal jeg så bare lære at aflæse og tolke resultaterne udover bare at kunne se præcisionen og amplituden - men et fedt legetøj !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)