Subs på Straps
#21
Sådan så min GMT ud en overgang - og det syntes jeg egentig meget godt om:

İmage

İmage

Da jeg havde en SD tog jeg også ind i mellem en natorem på; men jeg blev aldrig helt tilfreds. De tynde natoremme, som nemt kunne komme bag stiften syntes jeg virkede for slaskede, og hvis de blev tykke nok til ikke at virke slaskede, syntes jeg det blev for klodset. Så natorem blev aldrig rigtig et hit hos mig.

İmage

/Bjørn.
Svar
#22
Jeg har smidt min Submariner på en rem af højest mulige kvalitet...

İmage

İmage

İmage

İmage
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#23
Kristoffer:

mht. til vintage rolex, når du er studerende - Det ER muligt! Og man bliver sindssyg glad for det! Er selv studerende og har haft mit Rolex Thunderbird fra 70'erne i et par måneder nu - kan ikke stoppe med at kigge på det! Virkelig lækkert ur, med lige præcis nok historie - og så går det til næsten alt!
Svar
#24
Herligt herligt at se alle disse FOTO.

Kristoffer vi ser frem til foto fra dig snart - er sikker på du er klar til at købe Icon_e_wink klik forbi chrono.dk om du har brug for et godt førstegangskøb. tør godt anbefale Thomas.

Uhjhhhhh det bliver spændende om det bliver en klokke på rem... Icon_razz

Go weekend derude

Cay
Svar
#25
Opdateret billede...
İmage
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#26
Her lige nogle af mine billeder af subs på strap

İmage

İmage

İmage
Svar
#27
@ Gufle - SINDSSYGT gode billeder / kombinationer
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#28
leder man i foto mappen dukker der jo ofte lidt sjov op...

Her en af mine første læderremme som var lavet af handskeblød ubehandlet klaveskind... super lækker at have på og meget meget vanskelig at holde pæn - altså helt umulig at holde pæn mener jeg....Icon_e_biggrin
Svar
#29
Gufle Skrev:Her lige nogle af mine billeder af subs på strap
Top ure Gufle. Lækkert med et par Gilt klokker. Værdsat Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
#30
İmage
İmage
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)