Svar: 193
Tråde: 8
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Jeg har tidligere ejet et Sumo og kan kun tilslutte mig det allerede skrevne. Bestemt et godt ur.
Et af de billigste steder at handle et Seiko Sumo er hos Solojapan på ebay.de, han har pt et orange på rem til 395,- og på lænke til 475,- og sendes fra Spanien så ingen ekstra omkostninger vedr told/moms.
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Hej,
Lige lidt inspiration til remme til Seiko Sumo. Sumo'en er tricky fordi den har så lange horn, at de fleste remme ser dumme ud til den, fordi der er et stort gab mellem ukassen og remmen.
Jeg ejer selv den med blå skive, og selvom jeg bruger lænken 80% af tiden, så kan jeg også finde på at smide en nato rem på, eller gummi.
Gummirem fra timefactors i UK
Remmen er købt til et andet ur med 22mm, derfor den er lidt klemt. Til forskel fra Isofrane remmen, så er hullet til pins trukket lidt tilbage, og derfor fylder den bedre gabet ud end den originale Isofrane gør. Remmen er billig, men heller ikke top kvalitet, men den er tålelig. Man skal bare vaske den regelmæssigt.
Nato læder fra Monkeyswag:
Billig hård gummirem i forskellige farver fra cousins UK:
Disse gummiremme har "curved ends", så de krummer om urkassen. De er dog ikke helt inde ved kassen pga. Sumoens lange horn, men ikke noget man lægger mærke til. Tror jeg har givet under 10 DKK stykket for disse remme.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•