Atmos ur
[quote="Tio Malo"]Hej, ævl om Schweitz og Hvelplund for sig... (jeg takker vores yderst skriveaktive xxxxxx xxxxxxx, om hans endeløse visdomsord - lige meget hvad man spørger, kommer der et googlet svar Icon_rolleyes )

Som Mikael Lange skrev tidligere, byens bedste (vintage-) urmager, Bo Mølbak kan ordne sagen.
Og det tager ikke to år...

MØLBAK URMAGERI - Øster Farimagsgade 16 - 2100 København Ø
Telefon 35 43 46 64 - <!-- e --><a href="mailto:molbak@c.dk">molbak@c.dk</a><!-- e -->
Åbent kl. 12.00-18.00, lørdage kl. 10.00-14.00

John

Det er ihvertefald vigtigt at dokumentere sine svar og det gør jeg meget ofte. Nogen gange er Goggle fantastisk og det er næsten alle enige i. Især når der er forskellige oplevelser af ting elelr muligheder og tingene ikke er åbentlyse. Og når de ikke er det er det også fint at ringe til de personer/urmagere der arbejder professionelt med tingene til hverdag. Og nogle gange til et par stykker, da man få, godt nok i sjælene tilfælde, forskellige svar.
Jeg ved godt at du ikke er fan er AD, og så er andre dealers da nyttige. Det er ihvertefald ikke alle der ønsker at finde ud af hvad dele der er i stykker i et ur, for derefter skaffe aftermarketting og originale ting fra forskellige steder, og så få en urmager til at sætte tingene i. Mange har ikke tiden og lysten til at bruge meget tid, og evnen til at sætte sig så dybt ind i tingene for at spare lidt penge.
Derfor er enten de nævnte urmagere herinde løsningen og nogle gange AD.
VH
Nicholas
Svar
Jeg har lovet jer at informere jer om hvilken urmager jeg så valgte og det blev

Jan Torp
De gamle Uhres ven

Nu må vi se hvad resultatet bliver så kommer jeg tilbage.

Fortsæt god sommer
Vh
Buser
Svar
Interessant, har været lidt nysgerrig om hans arbejde og service.
Husk at melde tilbage, når du har uret tilbage !
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Er udgydelse af galde ligefrem proportionalt med mængden af leverpletter?

Jeg undres..

/Mikkel
Svar
Citat:Er udgydelse af galde ligefrem proportionalt med mængden af leverpletter?

Jeg undres..

/Mikkel
Ja, det er så det... Har du mange leverpletter ?
Det er nu tråd nr. 2 du kommer og kommenterer negativt - den første var "Hvilket ur har du på i dag".
Har du slet ikke noget sjovt / vittigt / interessant at sige ? Og helst om ure ?
Hvis forumet og dens deltagere er vitterligt så uapetitlige, er man ikke tvunget til at læse / deltage / trolle.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
---- MODERATORINDLÆG ----

Jeg kan OVERHOVEDET ikke se nogen grund til, at kommentere/puste liv i et 6 måneder gammelt personligt "slagsmål", som en moderator endog allerede dengang var inde over.

Hvis denne tråd endnu en gang udvikler sig til et personligt slagsmål, uanset hvem deltagerne er, så vil tråden blive låst eller de involverede posts vil blive slettet !!

---- MODERATORINDLÆG ----
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hej alle ATMOS venner

Nu er det 3 uger siden mit elskede ATMOS ur har genfundet sin vante plads. Jan Torp har gennemgået hele værket og givet mig 3 års garanti, samtidig sagde han at uret skal nok virke de næste 15 år.
Så alle er tilfredse. Jeg kan kun anbefale stedet.

Mvh
Buser
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)