Omega Seamaster 300 m - Køb fra Chrono24 - Update !
Congratulations on a great Watch . I have recently gotten my second 300m . I have the Quartz model as my daily beater . It is a very comfortable watch , when you think it as a depth rating of 300m it is very thin compaired to many dive watches .

Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Tillykke med din nye klokke - en flot klassisk "diver" - og med verdens bedste lænke?
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Tusind tak for de fine ord !

Jeg er også ovenud tilfreds med uret, og som du selv nævner pbr så er det virkelig behageligt at gå med, jeg ænser det næsten ikke pga vægten Icon_e_biggrin

Hvad med hensyn til prisen, er den okay? Selvfølgelig kan man argumentere for at den er irrelevant når det er et ur der beholdes i mange år.
Svar
€ 1.600 svarer til lidt under 12K - om prisen er rimelig er jo meget afhængig af standen, men umiddelbart vil jeg mene, at det nok er OK................. måske ikke lige i den billige ende.

Der er et tilsvarende noget yngre Seamaster med Co-axial (cal.2500) til salg på en dansk salgsside til godt 15K. Men jeg kender ikke standen på det.

Men som du selv skriver, så er det allervigtigste jo, at uret er i god stand, går præcist og at du er glad for det ! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Standen er overraskende god, mit problem med dem der var til salg herhjemme var at næsten alle havde ridser på kransen, men er godt klar over den er i den dyrere ende, men havde bestemt mig for inden jeg købte uret, fandt jeg det rigtige var prisen 2.prioritet Icon_e_biggrin
Svar
-thomas- Skrev:Standen er overraskende god, mit problem med dem der var til salg herhjemme var at næsten alle havde ridser på kransen, men er godt klar over den er i den dyrere ende, men havde bestemt mig for inden jeg købte uret, fandt jeg det rigtige var prisen 2.prioritet Icon_e_biggrin

Jeg har altid haft den filosofi, at den "rigtige" pris er den, hvor både sælger og køber er glade og tilfredse !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
JohnFyn Skrev:Tillykke med din nye klokke - en flot klassisk "diver" - og med verdens bedste lænke?
Citat:
Sorry but IWC make that Icon_e_smile The Omega is good , but the IWC is much much better.
Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Har ikke prøvet IWC Icon_e_wink
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
JohnFyn Skrev:Har ikke prøvet IWC Icon_e_wink
Citat:
You must see it John . Its on the Aquatimer 3536 . Its about the easiest bracelet to take links off ever . Omega have been making really good bracelets for years . Icon_e_smile Willy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)