Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
OK, det er jo forståeligt - havde ikke lige husket på, at du befinder dig i Grønland og var egentlig heller ikke klar over, at det gav problemer.
Jeg vil dog sige, at mit Ambit fungerede tip-top i Afghanistan
Men jeg kender ikke noget til de modeller, som du nævner, så dér kan jeg desværre ikke være til hjælp !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 181
Tråde: 6
Modtaget Likes: 302 i 117 svar
Givet Likes: 1,549
Jeg har et Garmin Forerunner 110 som jeg bruger til at cykle med. På raceren har jeg en cykel computer som viser hastighed, puls og kadence, så jeg bruger kun uret som datalogger, så jeg kan se om formen bliver bedre hen over sæsonen, og til at se ruten jeg har kørt. Både cykel computeren og uret bruger ant+ til at kommunikere med, så bulsbæltet sender data til ur og computer, det er lidt smart, så jeg vil anbefale dig at gå efter et ur med ant+. Jeg er ikke imponeret over batteri tiden holder kun 8 timer. Uret gik fornyligt i selvsving og var umulig at komme i kontakt med, det hylede så højt, så jeg måtte ligge det ud i garagen og vente på at batteriet var fladt. Så jeg ved ikke rigtig om jeg kan anbefale det.
•
Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
Valgte 210 HR
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
•