Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Hejsan.
Jeg brokker mig ikke, når den her ny skin blev taget i brug, heppede jeg for sagen. Simpelthen pga. at den gammel forum design / layout var det grimmeste man kunne få.
Det synes jeg sådant set stadigvæg, men den her ny er ikke overskuelig. Det var den gammel og grim overflade trods alt.
Hvad mener I ?
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
Hvad er det ved det nye skin som gør, at du ikke synes den er så overskuelig som det gamle, John ?
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 10
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tror du ikke bare det er en vane sag?
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
Jeg må indrømme, at jeg personligt har vænnet mig til dette nye skin ret hurtigt - men det er jo individuelt.
Jeg synes, at det vil være fint, at høre hvad andre synes. Men Martin har jo også lavet en tråd specielt med dette formål
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Nej, det er absolut ikke en vanesag.
Som udgangspunkt var jeg i den grad pro en forændring.
Nu har det vist sig at det er mere besværligt at danne et helhedsindtryk ang. ny poste og forandringer siden sidst.
Jeg kræver ikke hellere at det nyt skin skal umiddelbart byttes. Mere at efterlyse hvis der var andre som opfattede helheden på den samme måde.
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
For et par dage siden kunne man vælge selv i brugerkontrolpanelet - den mulighed ser ud til at være væk nu?
/Bjørn.
•
Svar: 193
Tråde: 8
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
For mit vedkomne skal jeg lige vænne mig til det nye skin. Synes det hele virker lidt mere rodet, men mon ikke det er et spørgsmål at gi' det lidt tid.
•