Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Speedy Skrev:Forstår det heller ikke, en fyr bød sek 100 og jeg bød så1000. Ingen andre bød, hvorfor mon?
Ja, det kan godt undre - mon det skyldes ferien, at de fleste måske kun har kigget overfladisk på auktionsudbuddet og har troet, at det blot har været "ragelse" ??
I den grad en fejl - det er jo den rene godtepose !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Givet Likes: 0
Tjae der var vist mange der var inde og kigge, ser hvad jeg gør med det, måske noget "give away"?
Ser alligevel ud til at kasse og skive passer sammen, skal bare finde en Onega cal 861 eller Tissot/Lemani cal 1873 og en ny trykknap.
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Speedy Skrev:Tjae der var vist mange der var inde og kigge, ser hvad jeg gør med det, måske noget "give away"?
Ser alligevel ud til at kasse og skive passer sammen, skal bare finde en Onega cal 861 eller Tissot/Lemani cal 1873 og en ny trykknap.
Der er da nogle ting iblandt som repræsenterer en værdi og måske ville kunne sælges separat. Og ellers ville det kunne være gode præmier i én eller anden konkurrence herinde
Lyder rigtig spændende med uret - er spændt på at se resultatet, hvis det bliver til et funktionelt ur engang !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•