Lynette indsats til SMP?
Hej på forum.

Nogle der ved, hvor man kan købe lynetteindsatsen til en SMP2599.80 - og evt. hvad de ca. ligger i af pris?

God søndag!
Svar
jss01 Skrev:Hej på forum.
Nogle der ved, hvor man kan købe lynetteindsatsen til en SMP2599.80 - og evt. hvad de ca. ligger i af pris?
God søndag!
Udskiftning af et Omega lynetteindlæg er desværre "bøvlet". - Omega har besluttet, at sådan skal det være, og leverer kun hele lynetter (incl. indlæg).

Problemet har været vendt før: "Lynette indlæg?"
Hos cousinsuk.com, kan man søge "bezel" = Lynette, og konstatere, at en sådan kan leveres for 155£ = 1.350 DKr.

Søger man: på E-Bay, "bezel inlay Seamaster", kan man finde flere (Uoriginale???) indlæg.

Et lynetteindlæg kan sagtens lirkes af, og genmonteres. Ligeledes kan et nyt/andet indlæg osse monteres.
- Problemet er altså blot at finde lynetteindlægget, for Omega vil ikke levere denne enkle del separat.

med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Jeg har fundet disse på amazon og eBay. Tænker det er et ok alternativ til de dyre lynetter.

- tak for svar:)
Svar
jss01 Skrev:Jeg har fundet disse på amazon og eBay. Tænker det er et ok alternativ til de dyre lynetter.

- tak for svar:)
Det ser rigtig godt ud. Hold os gerne opdaterede, evt. med før & efter billeder Icon_e_biggrin

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Nu er jeg ikke den store tilhænger af uoriginale dele og fake ure mv.

men jeg synes dette er et ganske godt eksempel på at ur producenter selv til en vis grad er skyld i at skubbe folk i den retning ved at lave urimelige politikker omkring reservedele.

vh baun
Svar
Jeg er helt enig. Men synes 2000 inkl monitering er for kosteligt pga ridser i indsatsen. Så jeg giver den et skud, og ser hvordan det bliver Icon_e_smile
Svar
jss01 Skrev:Jeg er helt enig. Men synes 2000 inkl monitering er for kosteligt pga ridser i indsatsen. Så jeg giver den et skud, og ser hvordan det bliver Icon_e_smile

Jeg tror faktisk bedre jeg kunne leve med ridser i et originalt lunette indlæg en med et uoriginalt, men smag og behag

İmage

Vh baun
Svar
hej jeg vil gerne vide hvordan skifter man sådan en Icon_question Icon_question
hilsen peter
Svar
På youtube er en film, der (meget groft med en køkkenkniv) viser, hvordan du gør.. ;
Svar
hej jss01 kan du ikke sende det jeg skal søge på for jeg kan ikke finde de hilsen peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)