Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Jeg skal indrømme, at jeg faldt lige i med begge ben - jeg var så fokuseret på det voldsomme slid på uret, at jeg end ikke havde tænkt tanken om, at det kunne være en fake !!
Var faktisk ved at forsøge at regne lidt på, hvor meget et nyt glas, lynetteindlæg og en polering ville koste og så måske lidt chancen for en billig "kvalitets-beater" her !
Godt at DU var vågen, Torben !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
•
Svar: 109
Tråde: 19
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Er det bare mig, eller ser 'stålet' ud til at være slidt igennem på bagsiden af lænken og bag kronen? Gad vide hvad der er inde bag ved? Sikkert en eller anden legering af nikkel og kinesiske straffefanger.
Og Lauritz ser som sædvanligt ud til at have taget kritikken til sig og rettet i deres fejl...
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
Geodoc Skrev:Tio Malo Skrev:En mail til <!-- e --><a href="mailto:concept@lauritz.com">concept@lauritz.com</a><!-- e --> vil ordne sagen.
.. OK! - Nu er de i hvert fald underrettede, så det er forsøgt
Med venlig hilsen - Geodoc
Opdatering: Har modtaget en venlig mail fra Lauritz Norrköping, at auktionen er stoppet - for at en af deres experter kan se på uret.
Det ville nok være en god idé
Med venlig hilsen - Geodoc
•
Svar: 109
Tråde: 19
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Godt arbejde
•