Service
#1
Jeg har netop haft en ikke så god oplevelse på Amager, så kender I nogle steder i København, hvor det ikke koster en formue at få sit ur serviceret, men hvor man også kan stole på kvaliteten?

På forhånd tak!
Svar
#2
Nå ja, og ved I om det at udskifte urskiven er noget problem, hvis urmageren alligevel har åbnet kassen?

Tak!
Svar
#3
Pierrot Skrev:Jeg har netop haft en ikke så god oplevelse på Amager, så kender I nogle steder i København, hvor det ikke koster en formue at få sit ur serviceret, men hvor man også kan stole på kvaliteten?

På forhånd tak!

Jeg kan varmt og af erfaring anbefale http://svajts.com/ på Nørrebro (Blågårdsgade) samt Bo Mølbak og Krognos urmageri på henholdsvis Østerbro og Frederiksberg. Andre to har jeg ikke brugt men de er garvede urmagere med en del år på bagen og stor ekspertise i vintage ure.

Pierrot Skrev:Nå ja, og ved I om det at udskifte urskiven er noget problem, hvis urmageren alligevel har åbnet kassen?

Tak!

Hvis du har erstatningsskive, så bør det være en rutine opgave. Man skal løfte viserne, løsne gamle skive, sætte nye skive på og sætte visere tilbage på plads Icon_e_biggrin
Svar
#4
Tak for hurtigt svar!

Citat:Hvis du har erstatningsskive, så bør det være en rutine opgave. Man skal løfte viserne, løsne gamle skive, sætte nye skive på og sætte visere tilbage på plads Icon_e_biggrin

Hvis der nu er tale om et "dykkerur" (dvs. et ur, jeg bruger når jeg bader), skal det så trykprøves igen bagefter?
Svar
#5
Pierrot Skrev:Hvis der nu er tale om et "dykkerur" (dvs. et ur, jeg bruger når jeg bader), skal det så trykprøves igen bagefter?

Absolut! Og fortæl det til din urmager, så kan han fortælle, hvor højt tryk han prøver det til.

/Bjørn.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)