Sælgere på denne side
Hej folkens

Tænkte lidt på de folk der sælger deres ure på denne side, om nogle af dem havde brugere, så man kunne få kontakt til dem hurtigere.

MVH
Ali - Tyrker
Svar
Hej Tyrker,

...... og velkommen til Icon_e_smile

Der er helt sikkert mange af dem, der sælger ure på vintageure.dk som også er brugere herinde - men medmindre de selv skriver deres brugernavn på annoncen, så er det ikke muligt at se det.

Men du kan jo linke til annoncen herinde, så vil vedkommende nok give sig tilkende via en pb.

Du skal dog være opmærksom på, at nogle af annoncørerne på vintageure.dk godt kan være lidt langsomme til at svare - og i nogle tilfælde er annoncen måske ikke længere aktuel, men vedkommende har glemt at slette den.

Er der et bestemt ur, du er interesseret på i annoncedelen ?
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hej

Kiggede bare på nogle ting, men var lidt usikker på om de stadig havde varene, da nogle med links til hjemmesider havde ikke varene mere.
Kunne det være smart med en kontrol af alle annoncer, så man ikke kontakter folk for et ur de ikke har mere.

MVH
Ali - Tyrker
Svar
Yo Ali,
hvis du finder en måde at gennemføre den kontrol, ville du nok blive meget populær på alle mulige fora sammenflettet med en salgsside...
Problemet er meget udbredt og mucho irriterende.
Når jeg er på jagt - her i DK på vores 2 sider eller på chrono24, er jeg vandt til at høre fra 25% af dem, jeg har kontaktet.
Desværre.
Jeg kan ikke komme længre end at foreslå at alle dem med gamle døde annoncer hængende på salgssiderne burde samles, transporteres til Rådhuspladsen og piskes offentligt... Desværre, den la´ sig nok ikke at gøre Icon_e_sad
Men held og lykke med jagten !
Hvad kigger du efter ?

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Tænk, hvis man kunne lave et system hvor man efter fx. et ½ år blev email notificeret om at genaktivere sin annonce med et simpelt klik på et link inden 14 dage ellers vil den blive automatisk slettet?

Mikael
Svar
Mikael: det system eksisterer skam, hvordan det fungerer, aner jeg ikke.
For en del år siden annoncerede jeg killinger til salg på Killingesiden, indtil jeg opdagede, at ikke alle annoncører var lige seriøse, og at jeg derfor ikke ønskede at blande mig i det selskab.
En annonce var aktiv 1 måned, derefter fik man en auto-mail om, at den udløb, men at man kunne forlænge med nok 1 måned, "tryk her", og vupti fik man 1 måned mere.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
Hej

Ja sådan et system ville være smart, men så er der det med at skifte mail, det sker jo engang imellem at man får brug for en ny mail, derfor synes jeg at man skal efterlade telefon nummer når man laver en annonce. Fordi så kan man ringe til dem, istedet for at vente svar på en mail.

MVH
Ali - Tyrker
Svar
Citat:Tænk, hvis man kunne lave et system hvor man efter fx. et ½ år blev email notificeret om at genaktivere sin annonce med et simpelt klik på et link inden 14 dage ellers vil den blive automatisk slettet?

Yes, den eksisterer allerede (f. eks [url]"http://www.pensum.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.pensum.dk[/url] sletter studiebogannoncer efter en måned, medmindre man fornyer dem) og det, at man ikke har integreret det til salgsiderne her er en evig kode for mig. Hvis det er pga. "hensyn" til sælgere (som man tro, vil blive irriterede af at annoncen damper af automatisk, medmindre man fornyer den), er der vist misforstået noget... Jeg ville hellere tage hensyn til de giga irriterede købere som skyder forgæves mails efter sløve sælgere som ikke har lært at rydde op efter sig eller engang svare at uret er - desværre - solgt.
@ Ali: Ang. anskaffelsen af en ny mailaddy, de fleste her bruger deres back up portaleadresser (hotmail, gmail mm.) som ikke skiftes. Og glemmer man at logge på sin portalemail en gang om måneden så den ikke forsvinder, er man vist ikke det, man kalder for en troværdig sælger som har orden i sine ting... Icon_e_surprised

Vh. John
Svar
Yo
Det kunne være super med sådan et system.
Hvem er admin på siden, måske kunne man skrive til dem om det her problem.

MVH
Ali - Tyrker
Svar
Yes... det har man prøvet et - par gange.
Men hvis du nu prøver igen-igen, hvem ved, måske kommer der nogle resultater ud af det. Det er IKKE kompliceret teknisk set.
Du skal klikke på Bjarne (hans navn og brugernavn er faktiskt Bjarne Icon_e_wink ) og han er en af moderatorer som du finde i hver trådens overste venstre hjørne. Eller find en tråd, han har begyndt og send en PB.
Vh. John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)