Årets nyheder fra Rolex?
#1
Baselworld 2012 står for døren (8-15 marts). Traditionen tro er det her Rolex og andre introducere årets nyheder. Traditionen tro er det også en stor hemmelighed hvad der præsenteres men det skal ikke holde os tilbage fra at gætte Icon_e_surprised

Er der nogen der er friske på et bud eller to?

1) Submariner no-date 14060 udgår og erstattes af en ditto i 41/42/43mm.
2) Den sorte keramiske krans på Daytona'en introduceres på alle Daytona referencer.
3) Det vovede bud er at Daytona'en kommer i en 41/42/42mm udgave.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#2
Uden på nogen måde at have nogle forudsætninger for at gætte, så tror jeg kun på dit første bud.
Altså en ny sub i samme størrelse som den nye Explorer og så ud med 14060´eren

En ny Daytona i 42mm og med dato ville blive et kæmpe hit IMHO, men jeg tror ikke på det.
Svar
#3
Jeg tror ikke på, at en ny Sub 14060 bliver større. Jeg er sikker på, at den kommer i 40 mm, så den matcher de øvrige Sub's i programmet. Jeg tror, at den nye 14060 kommer til at ligne den nuværende Sub 116610 bare uden dato... som det hele tiden har været! Navnet bliver måske 114060.
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#4
Jeg tror på at det Rolex viser vil folk i hele verden kaste sig over og være enige med sig selv om at det må de bare eje Icon_e_wink Icon_mrgreen Icon_cool
selv tror jeg mest på den keramiske krans på Daytonaen Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#5
Hvis ikke i år, så i nærmest fremtid, de fleste af deres modeller bliver større i diameter.. Her tror jeg at diverne, GMT master og Daytona modellerne bliver til 42mm ure.. Det håber jeg de gør Icon_e_biggrin1

Mvh Henrik A
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#6
De nye Sub med keramisk krans er da 41mm hvis jeg ikke husker forkert
hvor de gamle modeller var 39-40mm eller hva ?

Så Rolex er da allerede gået lidt med "på moden"
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#7
KlausM Skrev:1) Submariner no-date 14060 udgår og erstattes af en ditto i 41/42/43mm.
...
3) Det vovede bud er at Daytona'en kommer i en 41/42/42mm (43mm) udgave.
Så kunne jeg godt være interesseret Icon_e_wink
Svar
#8
Maybe a thicker bracelet on the Deep sea would be nice. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#9
...eller en bredere lænke til DeepSea.
Svar
#10
Stensbjerg Skrev:De nye Sub med keramisk krans er da 41mm hvis jeg ikke husker forkert
hvor de gamle modeller var 39-40mm eller hva ?

Så Rolex er da allerede gået lidt med "på moden"

Nej, ny og gammel Sub er begge 40 mm.
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)