Juveler Edmund Arnold - er den forretning go eller nogo?
#1
Jeg kan slet ikke finde nogen tilkendegivelser om juveler Edmund Arnold her i denne gruppe, men jeg er nysgerrig efter at høre nærmere om jeres erfaringer med denne butik.

Lad høre fra jer.


Venligst

Stefan Garvig
_____________
Time is Rolex
Svar
#2
Jeg har selv handlet med dem nogle gange været virkeligt tilfreds.

Jeg har også kun hørt positivt om dem.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#3
Bjarne Skrev:Jeg har selv handlet med dem nogle gange været virkeligt tilfreds.

Jeg har også kun hørt positivt om dem.


Tak for prompte tilbagemelding!

Nu ville det imidlertid være forfriskende at høre fra andre end site-admin'erne, som jo har en interesse i at tiltrække potentielle annoncører Icon_smil

Har andre - mere neutrale - ur-entusiaster høstet erfaringer med juveler Edmund Arnold?


Venligst

Stefan Garvig
_____________
Time is Rolex
Svar
#4
Citat:Nu ville det imidlertid være forfriskende at høre fra andre end site-admin'erne, som jo har en interesse i at tiltrække potentielle annoncører
Nu tilter den vist lidt mod det konspirationsteoretiske....
Edmund A er faktisk en rigtig OK bix !
Ovenikøbet én, som prissætter deres brugte klokker meget rimeligt.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#5
Tio Malo Skrev:
Citat:Nu ville det imidlertid være forfriskende at høre fra andre end site-admin'erne, som jo har en interesse i at tiltrække potentielle annoncører
Nu tilter den vist lidt mod det konspirationsteoretiske....
Edmund A er faktisk en rigtig OK bix !
Ovenikøbet én, som prissætter deres brugte klokker meget rimeligt.

Vh. John


Jeg var nok lidt for skeptisk - undskyld, Bjarne!
Det var ikke rimeligt af mig.

Det ser jo ud til, at Juveler Edmund Arnold er et godt sted at handle, og jeg har da også bemærket, at han har attraktive priser på udvalgte vintageure.


Venligst

Stefan Garvig
_____________
Time is Rolex
Svar
#6
Har handlet med Edmund Arnold. Yderst fin service. Jeg kan kun anbefale butikken.
Jeg købte et Rolex explorer II. Det var som beskrevet. Prisen var ok. De holdt uret til mig indtil jeg selv kunne hente det i KBH.

Vh
Morten


Stefan Garvig Skrev:Jeg kan slet ikke finde nogen tilkendegivelser om juveler Edmund Arnold her i denne gruppe, men jeg er nysgerrig efter at høre nærmere om jeres erfaringer med denne butik.

Lad høre fra jer.


Venligst

Stefan Garvig
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)