AP Royal Oak day date Jumbo black
Jeg har længe gået og været forelsket i dette ur. Synes simpelthen det er outstanding fra et æstetisk perspektiv. 39mm er IMO perfekt størrelse og kombinationen mellem det lidt rå sporty look og det klassiske er lige spot on.

Nogen der kender lidt mere til uret? Kan man prøve det noget sted i DK?
Svar
A classic Gerald Genta design , and one of the greatest sports dress watches ever made . Just make sure you get one without hacks in the case , they are impossible to polish out . Also i think you know how much a service costs for this watch . I prefer the black dial , because it suits the fantastic finish on this watch and reflects light better than a white dial . Condition is everything in buying this watch . Older models with the fantastic JLC caliber are hard to find and very expensive . Good luck in your search for a great watch . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Jeg er lidt usikker på, hvilken model du tænker på. Der findes en RO Day Date med ref. 26330ST. Der findes mig bekendt ingen Day Date Jumbo?

Her er et link:
http://www.audemarspiguet.com/en/watch-c....1220ST.01

Ref. 26330ST er formentlig sværere at finde i DK end ref. 15300 og 15202, som jeg fornemmer, willy tænker på.
JK
Svar
Det var 15300 jeg tænkte på
Svar
Klarlund er den eneste forhandler af Audemars Piguet i DK, dette er dog ingen garanti for, at de har et 15300 hjemme!

Hvor bor du henne i landet? for kan være en af Proerne (timetowatch, dreamwatc, chrono.dk osv) har et hjemme eller der er en privat som vil vise sit frem!

Jeg har et AP 26300 ROC (samme str dog med chronograph) i Aarhus, og du skal være velkommen til at komme forbi og se det!
Simon Hedegaard
Svar
I oktober/november sidste år var jeg i Klarlund, hvor jeg spurgte efter et 15300 de havde ingen tilbage og de er som sagt udgået.

Fik dog prøvet en 15400, som en kunde havde bestilt. Dem er der dog venteliste på, så man skal skrives op.

Eller man kan købe et brugt Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)