Helt Suveränt.....
Hej!

Jeg samler på Omega og deriblandt de svenske udgaver Suverän og Officer.

I de år jeg har samlet Omega Suverän er det ikke lykkedes mig at finde nogle reklamer eller andet relateret til disse ure som blev solgt omkring krigen og kun i Sverige.

Men så i min surfen rundt efter Omega relaterede ting faldt jeg pludselig over disse blade fra 1946-48 til salg i Sverige. De blev købt og er lige ankommet.

İmage

I dem er der ud noveller og andet godt også reklamer, og sørme for Omega Suverän:

İmage

İmage

İmage

İmage

Og her er ure der drejer sig om:

İmage

İmage

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Herligt jagtresultat du har opnået....
... og som din overskrift angiver, Helt Suveränt Icon_e_biggrin

Jeg har nydt alle annoncerne og navnlig hæftet mig ved, at ur og værk beskrives som STORT; faktisk så stort, at det er lige så nøjagtigt som et lommeur.
En herlig dokumentation af begrebet "stort" ur, set i historisk perspektiv - Tak for at du delte.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Geodoc Skrev:Herligt jagtresultat du har opnået....

Jeg har nydt alle annoncerne og navnlig hæftet mig ved, at ur og værk beskrives som STORT; faktisk så stort, at det er lige så nøjagtigt som et lommeur.
En herlig dokumentation af begrebet "stort" ur, set i historisk perspektiv - Tak for at du delte.

Hups du slettede reklamerne fra fotospanden
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
Geodoc Skrev:Herligt jagtresultat du har opnået....

Hups du slettede reklamerne fra fotospanden

Næh, jeg flyttede dem FØR jeg lavede link. Så den opdaterer nok ikke linket straks man flytter billederne.

MVh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)