Røveri Deep sea
Fuuuuck - godt du er OK!

Nu skal man snart til at møde op med et helt "tæskehold" Icon_e_sad
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Rigtig grim historie, jeg håber inderligt at de fanger vedkommende, men vi skal være opmærksomme på dig hvis vi bliver tilbudt uret.

Og uden nogen morale i øvrigt; Handel kun ure face-to-face alene med nogen du kender godt - Ellers altid steder hvor der er andre mennesker tilstede. Og aldrig i eget hjem.

Husk for øvrigt også at en evt. banktransaktion som foretages imens du ser på kan trækkes tilbage indtil bankens lukketid den pågældende dag - Så det er desværre heller ikke en sikker måde at handle på.

Men Thorsøe jeg håber du kommer godt igennem det, og jeg er glad for at du deler den grimme oplevelse med os andre, man kan desværre ikke være for forsigtig.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Meget ubehagelig oplevelse for dig. Godt at du ikke kom noget til og reagerede rigtigt ved at give ham det....
vh Hans Henrik
Svar
Sikken en grim oplevelse..

Men når alt kommer til alt, er det vigtigste at du er ok!!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
grim oplevelse.. godt du er ok..

Håber nogen finder røveren...
Mvh Hr.holm
Svar
Det er bare for tyndt!
Godt du er OK.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Sådan nogle sataner

De skulle hænges op i tåneglene og piskes med glødende klaverstrenge.

Glad for at du er ok, og at du trods alt deler oplevelsen til skræk og advarsel.

Mvh Ole
Svar
I wish that son of a bitch had pulled that knive on me . Fuck i wish . Willy Ps. You have my sympathy a bad experience for most people
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Bjarne Skrev:Rigtig grim historie, jeg håber inderligt at de fanger vedkommende, men vi skal være opmærksomme på dig hvis vi bliver tilbudt uret.

Og uden nogen morale i øvrigt; Handel kun ure face-to-face alene med nogen du kender godt - Ellers altid steder hvor der er andre mennesker tilstede. Og aldrig i eget hjem.

Husk for øvrigt også at en evt. banktransaktion som foretages imens du ser på kan trækkes tilbage indtil bankens lukketid den pågældende dag - Så det er desværre heller ikke en sikker måde at handle på.

Men Thorsøe jeg håber du kommer godt igennem det, og jeg er glad for at du deler den grimme oplevelse med os andre, man kan desværre ikke være for forsigtig.

Jeg havde faktisk par kunder som betalte på den måde at de overførte penge på min konto fra deres smartphone men jeg fik egentlig penge først i morgen. Var ikke klar over at man kan trække overførsel tilbage???
Svar
Øv for en frygtelig oplevelse, men godt at du ikke led fysisk overlast ihvertfald. Håber du hurtigt kommer ovenpå igen!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)