Sub uden certifikat, men med kvitt.?
Hej alle,

jeg overvejer for tiden at købe et Sub, til hvilket der følger alt med (booklet, anker, servicepapirer, boks etc.) - BORTSET fra ægthedscertifikatet! Selvfølgelig kan man få klokken verificeret hos f.eks. Klarlund, men alligevel er jeg usikker på, hvorvidt det er fornuftigt at købe uden dette essentielle dokument. Navnlig ift. et eventuelt fremtidigt videresalg.

Er der nogen her, som kan være behjælpelige med at afgøre dette?

På forhånd tak! Icon_e_smile
Svar
det skal jo bare afspejles i prisen - men har jo også noget at gøre med alderen - hvor gammelt og hvilken ref - så kan Rolex folk nok bedre byde ind
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det må være garantikortet/certifikatet du mener. Det kan ikke genanskaffes.
Har du mulighed for at købe ur med bør du gøre det.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hvis det er et nyere Rolex ville jeg købe et med papirer. Specielt hvis du en dag selv vil sælge igen. Og skulle du købe uden papirer, og du ikke kender sælger godt, så få det verificeret hos feks Klarlund.

Hvis du skriver prisen og model/årgang m.m, så kan vi bedre kommentere om prisen er rimelig....
vh Hans Henrik
Svar
Foreløbigt tak for tilbagemeldingerne! Icon_smil

Der er tale om et Kermit fra 2007, Z-serie - prisen er 35.000.
Svar
merovech Skrev:Foreløbigt tak for tilbagemeldingerne! Icon_smil

Der er tale om et Kermit fra 2007, Z-serie - prisen er 35.000.
Det vill jeg ikke gøre!
Svar
merovech Skrev:Der er tale om et Kermit fra 2007, Z-serie - prisen er 35.000.

Som Morten også skriver, skal den komme med ALT, når den ikke er ældre.

/Bjørn
Svar
Okay; kan I begrunde/uddybe jeres indlæg en smule? Icon_smil
Svar
Det er sjældent et ur mangler dette kort/papir når det ikke er ældre. Det betyder at du kan få en udfordring med at sælge uret igen uden et tab. Uret er ikke sjældent og prisen ikke super.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Lad mig lige omformulere. Prisen er vel ok men jeg ville hellere give lidt ekstra for at få hele pakken.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)