Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Jeg var i Geneve sidste uge og helt som vanligt måtte jeg prøve et par ure da jeg fløj hjem. Og da Rolex-butikken havde to Skydweller i vinduet blev det så en af dem. Mit første indtryk da jeg fik den på armen var "den er godt nok stor", jeg vil endda nærmest sige klodset. Den skal selvfølgelig være tung i helguld, men jeg syntes alligevel, at det var lidt voldsomt. Til sammenligning fik jeg også en Sub i helguld i hænderne, og den var helt tydeligt ikke så tung som Skydwelleren. Men jeg vil nu samtidig sige, at Skydwelleren altså også er et lækkert og innovativt ur med en elegant annual calendar løsning, hvor de tolv timemarkeringer jo også tages i brug som månedsmarkering. Jeg fandt faktisk at skiven var det mest elegante ved uret.
Men jeg fik altså ikke ved den lejlighed flyttet 40000 CHF (eller hvad det nu var den kostede) fra bankbogen til et elegant ur indpakket i en klods guld. Og det er faktisk lige før, at hvis jeg skulle bruge så mange penge, ville det blive helguld Sub'en, der vandt. Det gav den søde ekspeditrice mig også ret i!
/Bjørn.
•
Svar: 1,514
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
What!?
Hvor er billederne????
C'mon Bjørn!! Nu må du snart lære det!!
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Her ser du Bjørns mobiltelefon - jeg tror ikke den har kamera indbygget

PS jeg fik sådan en magen til i 1994 - det var tider
vh
•
•
Svar: 1,960
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Hvor I dog hygger jer!
Nå, men I kan da godt få et par billeder - som er taget med et RIGTIGT kamera og ikke med min mobiltelefon!
Øh, hvad siger I? Var det ikke dem i efterspurgte? Jeg var jo i Geneve! Men mon ikke et billede af en Skydweller kan googles?
/Bjørn.
PS: Jeg har faktisk haft den mobiltelefon, som John postede et billede(!) af.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Jo fantastiske billeder i alle fald - du er stadigt på det projekt åbenbart - spædende
vh
•
Svar: 420
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
...spændende projekt..hvad det så end er..
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
Hans Jørgen Skrev:...spændende projekt..hvad det så end er..
Hmmm............... lokationen, Geneve, kombineret med billederne siger "CERN, partikelaccelerator" !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
pbr Skrev:Hans Jørgen Skrev:...spændende projekt..hvad det så end er..
Hmmm............... lokationen, Geneve, kombineret med billederne siger "CERN, partikelaccelerator" !! 
... det er osse mit indtryk, jfr. et af Bjørn's tidligere indlæg:
Magnet, næsten Off-Topic.
På Google, vil søgeordet LHC virke rigtig godt.
Med venlig hilsen - Geodoc
•
den klokke kører vidst i 1 hz
•