Zenith El Primero Chronograph
Can anyone recomend a Watchmaker who can do a total renovation on a open face Zenith Chrono ? Or would it be better to send it to the Factory ? I think it maybe needs a new caliber and a new glass back . Any ideas ? Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
willy Skrev:Can anyone recomend a Watchmaker who can do a total renovation on a open face Zenith Chrono ? Or would it be better to send it to the Factory ? I think it maybe needs a new caliber and a new glass back . Any ideas ? Willy

Hi Willy
Ask Peter Halse. He did a quite job at my El Primero - so he might be the watchmaker for the job.
Just an idea.
Regards
Morten
Svar
Nyt værk lyder brutalt men eller ved jeg at Krognos og Mølbak da kan servicere dem - og sikkert også skaffe/lave ny glassback - helts smadret værk , jeg ved ikke om de lige kan hitte et replacement værk
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Thank you all for your suggestions. I have sent the watch to Peter Halse . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)