Sully-Spezial 21 rubis
Nogen der kender dette ur:

İmage
İmage
İmage

Det er et Sully-Spezial 21 rubis Og er det ur der er værd at restaurerer, eller skal man bare sælge det? Det fungerer upåklageligt!
Svar
Det er ikke et mærke der lige ringer klokker, men sikkert et af de mange hundrede generiske mærker fra 1960 ca . sikkert med et værk fra en af ebauche fabrikkerne, ofte værker der udemærket kan køre stadigt og serviceres. Da det er 18 K ville jeg da bestemt lige give det en service, inde hos Krognos eller Mølbak eller Halse i Jylland hvis det er lettere - jeg synes det er pænt og at sælge det for guldværdien alene ville være synd
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Det er ikke et mærke der lige ringer klokker, men sikkert et af de mange hundrede generiske mærker fra 1960 ca . sikkert med et værk fra en af ebauche fabrikkerne, ofte værker der udemærket kan køre stadigt og serviceres. Da det er 18 K ville jeg da bestemt lige give det en service, inde hos Krognos eller Mølbak eller Halse i Jylland hvis det er lettere - jeg synes det er pænt og at sælge det for guldværdien alene ville være synd
vh

Ja det ville nok være synd at sælge det kun for guldets værdi... Kan bare slet ikke finde nogle informationer overhoved omkring uret nogen steder på nettet!!
Håber inderligt, at der er nogle eksperter derude, der kan hjælpe!!
Svar
Winchester Skrev:
hannover_dk Skrev:Det er ikke et mærke der lige ringer klokker, men sikkert et af de mange hundrede generiske mærker fra 1960 ca . sikkert med et værk fra en af ebauche fabrikkerne, ofte værker der udemærket kan køre stadigt og serviceres. Da det er 18 K ville jeg da bestemt lige give det en service, inde hos Krognos eller Mølbak eller Halse i Jylland hvis det er lettere - jeg synes det er pænt og at sælge det for guldværdien alene ville være synd
vh

Ja det ville nok være synd at sælge det kun for guldets værdi... Kan bare slet ikke finde nogle informationer overhoved omkring uret nogen steder på nettet!!
har du virkeligt googlet? : http://bit.ly/VIP0WF
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
Winchester Skrev:
vh

har du virkeligt googlet? : http://bit.ly/VIP0WF

Jeg har jo stavet Sully Spezial med et z! Så er det klart at jeg ikke kan finde noget.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)