Saa har jeg faaet mig en Super Jet!
Koebt i Australien. Desvaerre er glasset ikke ok - og det er et meget meget stort problem med disse store EPSA-kasser. Selve glasset kan faaes i den stoerrelse (36,5mm), men den har en chrom ring med trin, som holder 24-timer skiven paa plads, og den findes ikke nogen steder.
Men proev foerst at se paa "loesningen", some saelgerens uremager havde valgt:

("The crystal has been repaired by inserting a new crystal top into the base of the existing crystal which was damaged - the repair isn't great, but it does enable the watch to be used." Altsaa... det duer overhovedet ikke...).
Jeg havde altsaa godt nok haabet paa, at denne ring ville existere, men blev altsaa skuffet. Heldigvis havde min uremager dog et megt flad glas liggende (i modsaetning til "high domed") - og det har saa vist sig, at den holder skiven paent paa plads. Det er ikke perfekt (jeg viser billeder naeste uge, naar jeg henter den fra revision), men indtil videre kan man altsaa godt bruge den igen.
Selve vaerket traenger til en service, det seer dog ud som om den ellers er i orden. Det er jo ogsaa tidt galt med denne her lille gut:

Som man heller ikke kan faa reservedele paa. Men den seer godt ud.