Panerai accuracy & precision
Den 5. november sidste købte jeg et nyt PAM312 hos Klarlund - se evt følgende tråd:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=16390" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=16390</a><!-- l -->" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

De første dage som ny Panerai ejer var jeg naturligvis helt oppe i skyerne - det er jeg i princippet stadig Icon_e_smile - men forstået at det først var efter 4 dage at jeg besluttede mig for at teste urværkets præcision lidt nærmere.

Jeg synkroniserede derfor uret med atomuret på en hjemmeside, og har løbende fulgt urets nøjagtighed. Uret har været brugt hver dag på på arbejde og hjemme.

En kort update er, at efter 87 dage (12 uger + 3 dage) har mit PAM312 tabt 56 sekunder - hvilket svarer til et gennemsnitligt tab på cirka 0.64 sekunder per dag.

Det må vel siges at være ganske acceptabelt - og i den grad indenfor de gængse COSC krav på −4/+6 sek/dag.

Ihvertfald er jeg ganske godt tilfreds, og ikke mindst temmelig imponeret Icon_e_smile
Svar
Flot. Panerai er et super ur - og også præcist Icon_e_smile
Svar
Sociologen Skrev:Flot. Panerai er et super ur - og også præcist Icon_e_smile

Amen to that, brother Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)