Mit første Rolex.
#21
Hej Kenneth

Tillykke med uret - en Rolex jeg ikke har prøvet - endnu! Icon_e_wink

Om den er 43 eller 44mm ville ikke betyde noget for mig dog....

Du har stadig den nye PO chrono ikke?

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#22
ja ja - 43 eller 44 - Jeg vil mene man måler kasse uden krone helt enkelt - men det er da et godt spørgsmål med kransen, om nogen bare måler den - hipper som happer - bare vi ikke lige pludseligt var ude i en helt anden kasse der var vokset og andre større visuelle ændringer, for så var det jo vigtigt for de som går op i detaljer og pris, at deres "gamle" ds nu måske var steget i sjældenhed
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#23
gmt-geek Skrev:Hej Kenneth

Tillykke med uret - en Rolex jeg ikke har prøvet - endnu! Icon_e_wink

Om den er 43 eller 44mm ville ikke betyde noget for mig dog....

Du har stadig den nye PO chrono ikke?

Vh. Jon

Hej Jon..

Tak, jo jeg har stadig den blå po den kommer nok ikke væk.

du smider da bare en besked hvis du vil se dem..

mvh kenneth
Mvh Hr.holm
Svar
#24
mtp Skrev:Hej, der var en del snak om det for et par år siden, hvor teksten blev ændret på Rolex hjemmeside, men det var kun tekst. Størrelsen på uret er den samme. Søg lidt på de udenlandske fora, hvor der blev skrevet om det. Jeg kan desværre ikke huske forklaringen fra Rolex side. Værket har hele tiden haft parachrom
Ja, så kan jeg godt se forviringen. Alle er blevet forviret. Men af en eller anden årsag synes jeg at viserne er tydligere nu fra siden end før hen.
Der er model, der bliver beskrevet Model: 116660, og en model bliver beskrevet 116660-BKSO.
Hvad betyder BKSO ?

Her er hvad en mand skrev på engelsk mht. størrelsen

"Now, I played around quite a bit with the case measuring and it is a bit subjective as the case is tapered. That is, the case is a bit wider where the case is nearest to the wrist and it tapers as it goes to the bezel. If you go by the bezel, it is definitely a 43 mm watch.The case is 44 mm wide from the gas escape valve to the start of the radius for the crown guard, well approximately. Measuring from 2 o'clock to 10 o'clock, the narrowest part af the case, the thickest part is about 44.5 mm and the narrowest point as about 43.2 mm".


VH
Nicholas
Svar
#25
En Deepsea har en mindre diameter ved kransen end ved kassen mod håndledet. Det kan give en forskel afhængig af hvordan man måler. BKSO er ikke en speciel model men blot en betegnelse for skive farve og kasse materiale eks. Black, Steel, Oyster.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)