gamle lommeure
Hej alle.
jeg er ny i denne "ur-verden", men jeg er blevet ejer af de to følgende ure, og det ville være rart hvis nogen kunne kaste lidt lys over hvad det er for noget.
jeg kan åbenbart ikke tilføje billeder.
Så lykkedes det.
Svar
farmdogfan Skrev:Hej alle.
jeg er ny i denne "ur-verden", men jeg er blevet ejer af de to følgende ure, og det ville være rart hvis nogen kunne kaste lidt lys over hvad det er for noget.
Sådan indsættes billeder på forum; og iøvrigt velkommen Icon_e_biggrin

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Geodoc Skrev:

Tak skal du have, hvorfor kan man ikke bare uploade på normal måde?.
Svar
farmdogfan Skrev:
Geodoc Skrev:

Tak skal du have, hvorfor kan man ikke bare uploade på normal måde?.
- I stedet for et billedlink, kan man indsætte en fil.
Det fremgår af forum-editoren, hvor der står: "Hvis du ønsker at vedhæfte en eller flere filer, indtast nedenstående oplysninger."
Så kan det f.eks. se ud som nedenstående.

Svar
det er bedre at uploade efter den første metode - det kan give større billeder, og årsagen til at man ikke bare kan uploade alt og i alle størrelser er jo, at med alle de billeder vi har - så kunne vi meget hurtigt fylde serveren, så læg billeder på en fotoserver og upload så skal vi se om vi kan sige noget om billederne
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
tak, så er jeg med.
det lykkedes med et billede, men jeg får så følgende besked
Billedet skal være mindst 0 pixels bredt, 0 pixels højt og højst 800 pixels bredt og 600 pixels højt. Det indsendte billede er 700 pixels bredt og 651 pixels højt.
Svar
farmdogfan Skrev:tak, så er jeg med.
Billedet skal være mindst 0 pixels bredt, 0 pixels højt og højst 800 pixels bredt og 600 pixels højt. Det indsendte billede er 700 pixels bredt og 651 pixels højt.
Jeg indrømmer også at jeg synes det kan være lidt besværligt.
Jeg lægger nogle billeder ind på facebook og så kopierer jeg egenskaber om billedet og sætter dem ind på siden her.
Det kan du gøre selv om dine billeder på facebook bliver gemt således at kun DU kan se dem Icon_cool
VH
Nicholas
Svar
Stenstrup Skrev:
farmdogfan Skrev:tak, så er jeg med.
Jeg indrømmer også at jeg synes det kan være lidt besværligt.
Jeg lægger nogle billeder ind på facebook og så kopierer jeg egenskaber om billedet og sætter dem ind på siden her.
Det kan du gøre selv om dine billeder på facebook bliver gemt således at kun DU kan se dem Icon_cool
VH
Nicholas

Tak for tippet, men jeg er ikke på facebook.
mvh.Per
Svar
og det andet ur er et zenith. Det har tilhørt min morfar.
Svar
det er ikke så let uden et værk billede. trods sammentrykket bøjle som burde kunne sige 1920 og frem så tror jeg ud fra visere og Grandprix 1900 at det er mellem 1900 og 1906 - men de brugte 1900 også efter grandprix 1906 tiden.
15 rubis - nok ikke et af Zeniths highend værker men det kræver lidt et par nærbilleder. Materiale, ser jeg heller ikke - men mon ikke stål - ellers ser du i alle fald guldmærker når du åbner bagkassens låg. Skive ser ud til at være hel = uden revner = godt - visere nok originale - værdi - ikke voldsomt, men Zenith har en vis popularitet så 1500-3000 kr hvis det virker

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)