itstime.dk
Jeg har netop modtaget denne mail:

Citat:Hej pbr,

Du er blevet tilføjet som ny bruger på ItsTime.dk af en Administrator.

Denne email indeholder dit brugernavn og din adgangskode til at logge på [url]"http://itstime.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://itstime.dk/[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugernavn: pbr
Adgangskode:

Svar venligst ikke på denne email da den er genereret automatisk og kun er sendt som informationsmail.

Det er ikke noget, jeg selv har taget initiativ til og websitet er pt. lukket for maintenance. Nu skal man jo ikke være paranoid, men er der nogen af jer herinde, der kender til hvad dette er ?
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Har lige modtaget det samme, virker noget suspekt. Jeg har ihvertfald ikke bedt om at blive bruger, og skal heller ikke forsøge at logge mig ind.

Fandt et navn, Jannick G. Schreiner i Odense ved en gang Google, nogen der kender ham?
Svar
Ja, det er lidt den samme tanke jeg har !

Det kan jo godt bare være et forsøg på at lave en seriøs urside eller et nyt forum - men det virker ikke helt tillidsvækkende at få sådan en mail, uden at der medfølger en eller anden forklaring om, hvad siden egentlig går ud på og hvor man lige har fået mailadressen fra !

Speedy Skrev:Har lige modtaget det samme, virker noget suspekt. Jeg har ihvertfald ikke bedt om at blive bruger, og skal heller ikke forsøge at logge mig ind.

Fandt et navn, Jannick G. Schreiner i Odense ved en gang Google, nogen der kender ham?
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det ser du til Kim T har noget med det at gøre, jeg har sendt en PB til ham på urdebatten.dk om det måske var en god ide at forklare før man automatisk opretter personer, hvilket jeg tror er en fejl, men nu må vi se.

İmage
Svar
Loft Skrev:Det ser du til Kim T har noget med det at gøre................

Ja, OK !

Hvis Kim står bag, så har jeg ingen betænkeligheder - jeg kan ikke forestille mig, at det ikke skulle være seriøst så !

Såfremt det nu havde fremgået af den mail, som blev udsendt, så ville jeg slet ikke have været skeptisk Icon_e_smile
/Peter

Svar
Kim har lige oprettet en tråd på urdebatten, hvor det fremgår at nogle mails er sendt lidt for tidligt ud - det handler om en update af urdebatten med nogle nye funktionaliteter, åbenbart !

Så ingen grund til bekymring ! Icon_e_smile
/Peter

Svar
Dette har han skrevet på urdebatten.dk - Der er sket en fejl.

KimT Skrev:Hej alle

Nogle har ved en fejl modtaget en mail her til aften fra ItsTime.
Denne mail er kommet ud for tidligt og det handler om en ændring af Urdebatten.dk
Der står i mailen at man er blevet oprettet som bruger på en anden side.....dette er ikke korrekt.
Det eneste det handler om er at der kommer lidt flere muligheder "under samme tag" altså en lille udbygning af Urdebatten.dk

Mere indformation følger.
Svar
pbr Skrev:Kim har lige oprettet en tråd på urdebatten, hvor det fremgår at nogle mails er sendt lidt for tidligt ud - det handler om en update af urdebatten med nogle nye funktionaliteter, åbenbart !

Så ingen grund til bekymring ! Icon_e_smile

Helt fint, ingen problemer så!

Tak Loft!
Svar
Det ligner at det kommer til at blive en side salg, nyheder og andet godt:D
Svar
For lige at komme sladderen i forkøbet kan jeg orientere om, at der er tale om en kombineret opdatering af urdebattens software med en bedre salgsfunktion, som Kim ikke mener bliver brugt som den er i dag pga. dårlig brugervenlighed. Desuden bidrager jeg fremover med lidt nyheder, som jeg alligevel roder med på min egen FB side.

Dem der bruger urdebatten vil automatisk blive informeret når det hele er klar.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)