Ny læder fetich
Har fundet mig en vinter hobby
Dette er resultatet efter en times arbejde, men har dog aldrig "leget" med læder før.
İmage
İmage

Mvh. Martin
Svar
Er blevet til lidt flere:
İmage
İmage
İmage
Svar
Meget flot arbejde, Martin. Hullerne får det til at se ret sporty ud.

Med vellig hilsen
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Yes its funny how holes in a watch strap make it look sporty . I think it goes back to the days where driving gloves were made with holes in them to keep your hands cool while driving . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
LarsB Skrev:Meget flot arbejde, Martin. Hullerne får det til at se ret sporty ud.

Med vellig hilsen

Mange tak:-) Afslappende hobby:-)

Martin
Svar
Det med det perforerede og det sporty har givet noget at gøre med vægtreduktion. Rammer, paneler, pedaler og rateger er blevet perforeret i tidens løb for at spare vægt. (Fx biler og fly)
Og så brugte Tissot temaet med held ca. 1970 til remme og lænker (og igen på deres heritage-modeller).
Men flot arbejde, Martin.
Her er lidt Omega-perforering som inspiration. Det er forøvrigt ikke Corfam, men nyere læder.
İmage
Svar
ser godt ud - får helt lyst til en racer-rem - og så skal man måske lige finde en lidt ældre heuer først
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:ser godt ud - får helt lyst til en racer-rem - og så skal man måske lige finde en lidt ældre heuer først
vh

Lidt inspiration:
http://www.vintageheuerautavia.com/

Martin
Svar
ja der er mange lækre - det skulle være noget 60 er - racing - ikke ren "dykker" type. det eneste heuer jeg har har, er et Bundeswehr - og det egner sig ikke på racing strap
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:ja der er mange lækre - det skulle være noget 60 er - racing - ikke ren "dykker" type. det eneste heuer jeg har har, er et Bundeswehr - og det egner sig ikke på racing strap
vh

En Camaro ville ikke være af vejen, men jeg synes dog at de er lidt halv dyre!

Martin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)