Der står en kvinde bag alt.....
D. 18.11.2012 rundede jeg et skarpt hjørne i aldersmæssig forstand. Jeg har længe drømt om at opgradere min blå Seiko Sumo SBDC 003 til Seiko Shogun SBDC 007. Det var egentlig Shogun jeg ville have købt i april 2011, men det blev altså Sumoen på daværende tidspunkt.
Den 18.11 oprandt og blandt gaverne var Seiko Shogun. Bestilt hjem fra Higuchi, Japan af min kære hustru, der åbenbart var blevet træt af at høre om den Seiko jeg i virkligheden gerne vil eje. I får lige et par billeder og så vender jeg tilbage senere med min vurdering af Shogun.
Mit umiddelbare indtryk er dog, at Shogun er alle pengene værd, også i forhold til Sumo. I real life er Shogun superflot og godt forarbejdet. Bærekomforten er samtidig et par klasser over Sumo, særlig på grund af den lave vægt ( titanium ).
İmage
İmage

Hilsen
Niels
Svar
Til lykke med en super fed Seiko klokke Icon_cool Og med den dejlige hustru Icon_e_wink Jeg har altid syntes godt om Shogun, da jeg finder den utrolig velforarbejdet, og som du selv nævner, så er den yderst komfortabel at bære. Efter min mening, er det den mest behagelige Seiko på armen overhovedet Icon_cool

Bære uret i godt helbred Icon_exclaim Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Det er sådan en kvinde man skulle ha'.... jeg fik en barbermaskine Icon_smil
Men jeg tror ikke hun "tør" at købe et ur til mig... Icon_smil
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)