Tapatalk......
......virker ikke i øjeblikket, men der arbejdes på det og det skal nok komme med igen Icon_e_wink
Svar
Vi oplever problemer med TapaTalk og der er ikke nogen support pga. ferie i Kina, hvor de holder til.
Vi roder videre, men der må forventes en periode uden denne funktion.

Men bare rolig.......vi giver ikke op Icon_e_wink
Svar
Der er nytår i Kina hele uge 7 så forvendt lidt ventetid....
Håber i for det til at virke, tapatalk er mit foretrukne app til forums som dette.

Men jeg klarer mig nok, keep up the good work
Svar
Det skal nok komme til at virke. Spørgsmålet er bare hvor hurtigt ?
Jeg kan slet ikke leve uden Tapatalk selv - jeg bruger det MEGET.
Som moderator er det uundværligt, da det er super at arbejde med.
Svar
Med det serviceniveau vi er vant til her sitet, bliver man helt utålmodig af at skulle vente på det!! Icon_e_wink
Men som man siger: Den, der venter på noget godt....
/SK
Svar
Ja, jeg er også ked af det, men der er ikke noget support fra TapaTalk før efter d. 17
Vi må væbne os med tålmodighed.
Svar
Er det virkelig så godt? Hentede det til patten, men det fangede ikke rigtig.
Svar
Kristofferj Skrev:Er det virkelig så godt? Hentede det til patten, men det fangede ikke rigtig.
Ja. Meget nemmere at poste billeder og bedre overblik IMO.

Det skal dog nævnes, at det først var anden gang, jeg hentede appen, at jeg fandt 'fidus' ved den.
Svar
Kristofferj Skrev:Er det virkelig så godt? Hentede det til patten, men det fangede ikke rigtig.
Ja, det er super!

Billedvisning, upload, download er nemt og bruger ikke særligt meget båndbredde.

Derudover henter det ikke reklamer og andre distraherende elementer.

Bruger det meget på især min iPhone men pgså en del på Pad'en...

-og alle de Fora jeg frikvanterer( staves det sådan?, ser forkert ud) danske og udenlandske er samlet der; så det hele er på ét sted...
/SK
Svar
Sub'erman Skrev:
Ja, det er super!

Billedvisning, upload, download er nemt og bruger ikke særligt meget båndbredde.

Derudover henter det ikke reklamer og andre distraherende elementer.

Bruger det meget på især min iPhone men pgså en del på Pad'en...

-og alle de Fora jeg frikvanterer( staves det sådan?, ser forkert ud) danske og udenlandske er samlet der; så det hele er på ét sted...

+1
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)