Svar: 1,295
Tråde: 46
Modtaget Likes: 437 i 147 svar
Givet Likes: 185
Her er et meget smuk ur fra Raymond Weil.
Dette har en høj standard af komplikationer og urmærket er intersant fordi det er familiejet med ETA Værker som ligger på højde med Tag Heures standardværker (non chronometers).
Jeg har model 3900 sprotsmodel og de sidste 6 måneder har det ligger på + 6 - + 10 sekunder i døgnet.
Men denne model synes jeg er meget smuk. Desuden er dette mærke det eneste der officialt er på facebook og de har lavet en RW club for ejere af deres ure.
Prisen for urerne er ca. 8.000 - 45.000 kr., men jeg kender ikke prisen på denne model
[url]"http://www.raymond-weil.com/EN/New-Models/Maestro-Phase-de-Lune-Semainier.html?utm_source=RW+Newsletter+subscribers&utm_campaign=86c6cf2074-Maestro_Phase_de_Lune_Semainier11_06_2012&utm_medium=email" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.raymond-weil.com/EN/New-Mode ... dium=email[/url]
VH
Nicholas
•
Svar: 256
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Meget lækkert design og udførelse!!!
Men jeg er lidt bekymret for prisen... De plejer selv at mene, at deres ure skal koste, fordi man får så meget "brand" med. når man køber RW....
- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
•
morten b Skrev:Meget lækkert design og udførelse!!!
Men jeg er lidt bekymret for prisen... De plejer selv at mene, at deres ure skal koste, fordi man får så meget "brand" med. når man køber RW....
- Morten
Jeg ved ikke helt prisen endnu, men mit RW 3900 koster ca. 15.000 kr., men jeg var heldigt at kunne købe det nyt for 7.000 kr. fra en urmager, der var ved at lukke.
Men man får meget ur for pengene, men salgsværdien er dårlig, da det ikke er et særligt kendt brandt.
Nicholas
•
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Når man køber disse ure, som ikke har samme gensalgs-værdi, som mange af de mere kendte mærker, så har du jo fået et fedt ur til billige penge og at det så bliver en tvungen keeper betyder mindre.
Jeg har selv købt et Paul Picot, som også var til en super pris og mærket er ikke særlig kendt herhjemme og vil således heller ikke være muligt at sælge igen, men det er et fedt ur og jeg er glad for det.
Der findes mange rigtig fede ure i den genre og nogle af mærkerne giver meget ur for pengene, så må man vælge om det er noget man påtænker at beholde, til gengæld er der masser af nyde og stadig fin urmager kunst.....eller hvad man skal kalde det
Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Miwes Skrev:Når man køber disse ure, som ikke har samme gensalgs-værdi, som mange af de mere kendte mærker, så har du jo fået et fedt ur til billige penge og at det så bliver en tvungen keeper betyder mindre.
Jeg har selv købt et Paul Picot, som også var til en super pris og mærket er ikke særlig kendt herhjemme og vil således heller ikke være muligt at sælge igen, men det er et fedt ur og jeg er glad for det.
Der findes mange rigtig fede ure i den genre og nogle af mærkerne giver meget ur for pengene, så må man vælge om det er noget man påtænker at beholde, til gengæld er der masser af nyde og stadig fin urmager kunst.....eller hvad man skal kalde det
Vh. Michael
Helt korrekt Michael
Nicholas
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Miwes Skrev:Når man køber disse ure, som ikke har samme gensalgs-værdi, som mange af de mere kendte mærker, så har du jo fået et fedt ur til billige penge og at det så bliver en tvungen keeper betyder mindre.
Vh. Michael
Well said and very true . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•