loppefund
ja ja jeg ved at der ingen dyre ure er i dåsen, men måske en af jer sunes du er lidt sjove:
så en kage dåse, sælgeren sagde at det er bare nogle gamle ure
İmage

efter lidt ragen i dåsen og snak om prisen, så købte jeg den, jeg kunne ikke lade være
ved hjemkomst, dåsen på vægten, 1,351 kg = kg pris 222,- kr, måske nok en lidt høj pris på gl jern

hvad var der så i dåsen

İmage

efter et par dages eftersyn, konst at de fleste går godt og rimeligt præcist

İmage

nå ja , skrammel for nogen, for mig en guldklump

åh jo, jeg har straks solgt en--- så bliver det omkring 130,- for de ure der går, og det er vel i grunden ikke så galt, når man har hang til gammel jern.
og husk at et gammelt ur bare er nyt ur der er blevet ældre
Svar
Spændende - jeg kan ikke umiddelbart af dogmebillederne se logoerne klart, men formen tyder på et par Roamer?
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
hej Jette
nej Roamer var der ikke, det er mest Certina
İmage
İmage
İmage

men den store TD er også en sjov ting

İmage

af Roamer
har jeg et af dem med ESA werk, desvære er den død

İmage

og et par mek, som virker

İmage
og husk at et gammelt ur bare er nyt ur der er blevet ældre
Svar
De ser fine ud; du har vist gjort en rigtig god handel.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
Der er flere interessante ure og NOS også så vidt jeg kan se.

Også sjovt at der er en Certina Augonnaut 220 magen til det jeg fik i komfirmationsgave i 1971 min var bare i stål mens den du her ligner gulddouble.

VH baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)