Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Du ønskes et stort til lykke med dagen, Torben *flager smiley* Jeg håber, at du nyder dagen, og at du får et godt og lykkebringende kommende år
Og mange tak for dine altid vidende og velskrevede indlæg. De er mig til stor glæde og inspiration
De venligste hilsner, John
•
Svar: 106
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Også stort tillykke herfra!
Dine indlæg og bidrag er med til at gøre urforum til det fine sted, det er!
Tak for det

Bedste hilsener, Jens
•
Svar: 66
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Der skal også lyde et stort tillykke her fra Østfyn.
Håber du får en god dag med gæster og gaver.
Jeg er enig med de andre i, at dine velskrevne og altid underfundige indlæg altid kan løfte information om ure op på et højere niveau.
Mvh Palle
•
Svar: 357
Tråde: 39
Modtaget Likes: 2 i 2 svar
Et stort tillykke med fødselsdagen Torben.
Tak for dit altid velvillighed til at bidrage positivt på dette forum, samt svare på både almindelige og umulige spørgsmål.
Selv om du ikke længere er administrator, er du for mig forsat inspirator på præcisionsfeltet.
Med håber om en god fødselsdag
BobT
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Også her fra Viborg, skal der lyde et stort tillykke til Torben (GeoDoc) !! Dine indlæg her på forum er altid en fornøjelse at læse og det er sjældent, at man ikke er blevet en del klogere efter læsningen !!
Især også din indsats med Omega Link Centralen er "second to none" !! Jeg tvivler på, at der findes et tilsvarende opslagsværk på nettet nogensteder !
Håber, at du får en super god dag !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•