Bedste kronograf køb...
#31
Det er jo kun 42mm
Svar
#32
JK Skrev:Må jeg pege på dette herlige og på disse breddegrader ualmindelige Vacheron Constantin Overseas Chrono? Her er kvalitet, finish og historie for alle pengene. Burde lige kunne findes indenfor budgettet.
JK
http://www.vacheron-constantin.com/en2/W...-B01A-9097

Yep, klart bedste bud.
Dén ville jeg vælge.
Cheers, Jesper
Svar
#33
I think Hublot is a copy watch with a cheap caliber inside , and a complete rip off . I think the Blancpain FF is fantastic quality and quite beautiful for a sporty watch . It is worth remembering that a service on a high end chronograph is expensive . I would use that fact to maybe negotiate a lower price for a used watch . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#34
Geodoc Skrev:Antallet af "vrisne gamle mænd", sniger sig hermed op på 4 (fire)

Fem!

Jeg har haft to kronografer, men de sagde mig bare ikke noget, og jeg brugte dem ikke nok som kronografer.

Men den ene var med 7750 (stor set umodificeret), den anden var en klassisk Zenith med El Primero (faktisk helt magen til den Geodoc har købt og vist frem for nylig). Og selvom kronografer som sådan ikke blev et hit hos mig, så var Zenith'en dog langt, langt over 7750'eren. Og dermed har jeg vel også fortalt, hvad jeg synes om Hublot.

/Bjørn.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: