Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Var lige forbi med et ur, der skulle tryktestes inden ferien.
Det blev klaret med det samme, og efterfulgt af en hyggelig snak
Hurtig, simpelt og i orden..................
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
Givet Likes: 0
Kim T Skrev:Var lige forbi med et ur, der skulle tryktestes inden ferien.
Det blev klaret med det samme, og efterfulgt af en hyggelig snak
Hurtig, simpelt og i orden..................
Hæhæ - lyder som noget jeg også har prøvet mange gange efterhånden. Altid hyggeligt og professionelt
•
Mr. Korsbek!
Unregistered
Jep
•
Svar: 242
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Manglede grufuldt et stemmegaffelur.
Det er nu landet efter lidt ur- og kontantindbytning.
Et Omega Constellation Chronometer Electronic f300Hz, blå skive og smuk-smuk stand.
Jeg er yderst tilfreds, og det er Jørgen nok også.
Og så ikke at forglemme: lidt ursnak ved hvert besøg incl. åbning af en lækker Heuer kronograf, så jeg kunne nyde det smukke værk (købte den ikke i denne omgang, men....).
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Gid han var lige så hurtig til at besvare mails sendt til ham......
Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 242
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Thomas: det er vist ikke en af hans spidskompetancer. Jeg havde nemlig først mailet, men da jeg ikke fik noget ud af det, så smuttede jeg lige forbi butikken.
Du bor jo lidt længere væk - men har du prøvet Graham Bells udmærkede opfindelse?
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Jov, ringede og talte med en kvinde som sagde han arbejde hjemmefra og da jeg fremførte mit ærinde bad hun mig om at sende en Mail til JK. Jeg protesterede da jeg har oplevet at kunder jeg har henvist til Krognos har opgivet ham pga. manglende svar hvilket jeg fortalte hende hvorefter hun virkede noget fornærmet. Så jeg sendte en mail, hvilket jeg stadig ikke har fået svar på..... Så det ender med at jeg må ringe igen og håbe på han er at træffe da det arbejde han skal lave er han muligvis den eneste der kan lave, ellers havde jeg straks fundet en anden urmager....
Mvh. Thomas
Jette Skrev:Thomas: det er vist ikke en af hans spidskompetancer. Jeg havde nemlig først mailet, men da jeg ikke fik noget ud af det, så smuttede jeg lige forbi butikken.
Du bor jo lidt længere væk - men har du prøvet Graham Bells udmærkede opfindelse?
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Den "kvinde" er nok Lise, hans datter som også er urmager, hun er meget venlig i en telefon og tror jeg - meget sjældent fornærmet
•