Ekstravagant urbiks :)
Jeg har måttet bide i det sure æble, og tage en måned på rejse med arbejdet Icon_e_wink

Vil lige dele nogle billeder fra den lokale ur-pusher som ligger lige overfor hotellet.
Jeg er med vilje gået udenom Omega, Breitling og Rolex -de havde dem i store mængder, men dem ser man jo en del af i forvejen.

Desværre er nogle af urene stadig "vacuum-pakket", og andre billeder er bare decideret slørede, men man får i det mindste stadig en idé om udvalget.

Det er ikke for svage sjæle ...

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
İmage
Svar
Imponerende samling ure, ligner et sted hvor der hurtigt kan ryge en årsløn eller 2 Icon_cool

Er det deres forretning i Las Vegas du har været i?
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Bjarne Skrev:Imponerende samling ure, ligner et sted hvor der hurtigt kan ryge en årsløn eller 2 Icon_cool

Er det deres forretning i Las Vegas du har været i?

Ja det må man sige! Det dyreste ur jeg lige umiddelbart så, var den der skeletterede AP RO. Den stod til $ 176.400,-

Det er Tourneau på Waikiki Beach, Honolulu.
Jeg havde fornøjelsen af at være i deres søsterbutik i San Francisco i sidste måned, og den er kun ca. halv størrelse/udvalg.

Da jeg sagde det til ekspedienten sagde han bare med at smil at Tourneau var gode ved dem, fordi de fik solgt nogle ure ...
İmage
Svar
Tak fordi du deler de billederne af de fede klokker med os andre *thumbs up smiley* Der er da et enkelt, eller måske to, af urene, som godt måtte lande her i hjemmet på et tidspunkt Icon_cool Imponerende, at de kan have SÅ mange ure i den helt tunge pris kategori Icon_e_smile

Nyd dit ophold! Icon_e_wink Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Det var da en imponerende forretning.
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
Sikke en forretning. Jeg har oftest være ude for, at forretningerne absolut ikke ville ha man fotograferede, hverken inde eller ude, af sikkerhedshensyn - men her fik du da dokumenteret, at der stadgit er lidt penge i omløb visse steder
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Suk!

Den biks ser satme lækker ud! Icon_e_surprised
Svar
Jeg har besøgt deres butikker i NYC og Vegas - specielt Vegas butikken (i flere etager) er ret sjov, og da det er Vegas, går alle jo rundt i shorts og man må meget gerne tage billeder og være svært beruset i butikken Icon_e_wink

Sidste uge besøgte jeg Harrods i London og så på ure og smykker i et af deres deres "Dream Rooms". Dét var en oplevelse at kunne prøve alt fra Ricard Mille til Patek - mens kæresten så på farberge æg til 3 mio kr Icon_e_surprised

Sjovt nok så er det altid lidt et hit and miss med servicen i sådanne butikker - jeg har i dag fået en dårlig behandling og direkte forkerte oplysningerne fra en juveler i København - så bliver man altså lidt træt.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)