Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Entry level means exactly that . It is the cheapest type of watches any brand sells . All brands except a few independent brands make entry level watches . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Skal måske også præcisere at der findes entry levels indenfor flere forskellige kategorier.
Eksemplet med Rolex som entrylevel gælder selvfølgelig kategorien "bedre/rigtige" ure.
I et enkelte urfirmas katalog findes der som sagt også entrylevel modeller.
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 857
Jeg er ikke professor i markedsføring, men det virker som om, at der ikke er helt enighed om, hvad terminologien betyder.
Jeg opfatter "entry level" som det laveste trin på en rangstige.
Derfor ville jeg mene, at når Rolex betegnes som "entry level", må der være tale om inden for "luxus ure" ikke ure generelt.
Lexus kan godt betegnes som "entry level" luxus eller premium bilmærke.
Dem som ikke ved meget om biler, men som vil signalere status, vælger Lexus.
Dem, som mener, at de ved noget om biler, vælger noget andet fx Mercedes-Benz, BMW eller noget "ekstremt" som Jaguar. De får så måske en ringere bil?
Dem, som virkelig ved noget om biler, ved, at Lexus er en fremragende og driftssikker bil og vælger også en Lexus!
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Entry level means exactly that . It is the cheapest type of watches any brand sells . All brands except a few independent brands make entry level watches . Willy
Så var den sag vist defineret - uden personlige sympatier og antipatier

.
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 857
Når vi sådan forener vores hjernekraft, kan der da virkelig komme noget klogt ud af det. Jeg var blot lidt langsom på tangenterne
•
Svar: 8
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
khbk Skrev:Dem, som virkelig ved noget om biler, ved, at Lexus er en fremragende og driftssikker bil og vælger også en Lexus!
Well put!
Nøjagtig, som med Rolex, og dem som virkelig ved noget om ure!
•
Svar: 106
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
willy Skrev:Entry level means exactly that . It is the cheapest type of watches any brand sells . All brands except a few independent brands make entry level watches . Willy
Enig, men entry level rummer for mig også et element af, nu bevæger man sig ind i en verden, som man skal lære at kende og dygtiggøre sig indenfor. Godtnok kan alle med $$ nok erhverve sig og bære et Daytona Leopard, men derfra er der jo ingen vej videre

. Hvis det nu var en guitar eller et kamera, så lægger man ud med en model som modsvarer det niveau, man selv er på, som kan inspirere og udfordre og vokse med en, men som ikke er det sidste, man køber.
Exit level må være det ur, din kære gamle bedstefar - på sit dødsleje - sælger til dig for 50$ (Woody Allen??)
mvh Jens
•