Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Super ide Bjørn...den vil jeg lege videre med
Selvfølgelig kan man købe, men for mig er det sjovere at lave det selv og når muligheden for at få skåret efter eget design, så skal det prøves og på længere sigt, hvis det bliver en succes, så kan der jo skæres i alle materialer, bl.a. bronze og andet.
Heroic 18 laver nogle fede spænder, men ellers er det godt nok noget skrammel, med mange af de spænder der laves til Panerai og jeg vil ikke nøjes med en udstanset plade, men det grove arbejde som klares med laserskæring, vil jeg gerne slippe for og resten vil jeg gerne selv stå for.
Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 124
Tråde: 7
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Stinger Skrev:Hvorfor egentlig bruge tid på at få produceret et simpelt Paneraispænde?
Du kan jo blot købe en kasse af dem i topkvalitet. Er der noget personligt touch ved disse?
Får du dem kun lavet i stål, eller ser vi også titanium, pvd, bronze etc?
Synes du har missede hele pointen  Hvorfor lave en hel rem, når man kan købe en hel stribe billigere end det er og lave en. Svar: Fordi han kan og det har sjæl
Alt andet er vel ligegyldig!?
•
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
flot og fed idé med Anonimo-logoet udformet som spændet, genialt....
Mikael
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Its nice to see some one who really likes to make something of quality . And listens and learns from opinions given . Keep up the good work  PS. I love that Anonmino buckle as well
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Tak Mikael det glæder mig at du siger det, for jeg har grublet over hvordan designet skulle være, men nu gælder det remmen, og så må jeg lige afprøve en ide sammen med spændet.
Tak også til dig Willy
Jeg lytter jo gerne til jeres gode råd og glæder mig over de venlige ord.
Vh. Michael
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Dejlligt håndværk
•
Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Smukt arbejde Michael.
Håber snart at du vil sømme en rå læderrem sammen til mit Seiko Tuna.
•
Svar: 400
Tråde: 22
Givet Likes: 2
Og en diskret sort læder rem til mit 1973 Speedmaster ur.
Min lænke er bare SÅ ridset og grim.
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
•
Mange tak
Jeg arbejder mig stille og roligt igennem de mange ønsker der er kommet fra mange af jer, men i må væbne jer med tålmodighed, da både tid og lyst skal gå op i en højere enhed, ellers bliver det bare noget "bing bang" og de små projekter, skal laves med glæde.
Med hensyn til de mange flotte køberemme, kan jeg naturligvis ikke matche, men det skyldes rigtig meget de fantastiske læder kvaliteter de har til rådighed, men jeg kan lave remme med personlighed, og det må være vejen frem for en hobby rembygger som jeg er.
Vh. Michael
•
|