Når ur-remme bliver personlige
Det er vist ikke nogen hemmelighed, hvad jeg har gået og "nusset" med i snart 2 måneder og jeg er meget tilfreds med resultatet efterhånden.

En tidligere soldat der har gjort tjeneste i Irak i 09, havde en ide og jeg udførte den i form af denne rem. At den kunne gøre så meget lykke, var en meget positiv overraskelse.

Her følger lige lidt billeder af remmen, efter den er monteret på uret og synes farven passer rigtig godt til uret.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

MW-Straps Icon_e_wink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Jeg synes, at det ser super godt ud Icon_e_wink Det tager lidt af PO Chrono´ens "pæne" look, og gør den lidt mere rå i det Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Jeg synes, at det ser super godt ud Icon_e_wink Det tager lidt af PO Chrono´ens "pæne" look, og gør den lidt mere rå i det Icon_cool

Jeg synes også at den rammer plet til personen og jeg bliver jo helt forelsket i uret selv Icon_e_biggrin

Vh. Michael

Svar
Du laver virkelig nogle smukke ur remme.
Det må være fysisk hårdt at både skære, og sy i disse læderremme.
Jeg prøvede engang at reparere min Pedersen cykelsadel med en trekantet lædernål...jeg havde nær aldrig fået den ud af tommelfingeren igen. Derefter har jeg købt mig til læder ydelser med glæde hos sadelmagere, som kan det de`r, ligesom du.
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
Med rette teknik og ikke mindst værktøj, så går det nu meget fint, men cykelsadler ville jeg nu også betakke mig for Icon_e_wink

Det værste ved at lave remme er faktisk at sy dem, så helt galt ligger du nu ikke, men så er glæden også så meget større når arbejdet er ovre og du får ikke stærkere syninger.

vh. Michael

Svar
The work looks great . But i do not think it goes with the watch , but we all have different taste . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Farven er enormt god til det ur, og skriften står flot til blækken på armen. Godt gået.
Men det store Panerai spænde er helt helt forkert til det Omega.
Svar
Lot atbejde, også keepers er gode (ofte for grove) men enig i spændet er for stort.
Farven i forhold til kransen er ren smagssag, altid svært helt at ramme farve, og få match sådan lige lidt ved siden af, men NO DOUBT FINT ARBEJDE
Vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Stinger Skrev:Farven er enormt god til det ur, og skriften står flot til blækken på armen. Godt gået.
Men det store Panerai spænde er helt helt forkert til det Omega.

Takker Icon_e_biggrin

Spændet kan da heldigvis skiftes alt efter smag og behag, men det er helt efter den nye ejers ønske.

Det skal også siges at mine grænser hvad remme og ikke mindst spænder er jo blevet flyttet en del efter min tid med Panerai.

Vh. Michael

Svar
Det var godt at høre. Jeg frygtede at det var indsyet. Et pam spænde til alt andet end Panerai ser fjollet ud. Men remmen ser lækker ud. Det er tydeligt at den er hjemmefabrikeret, og det har jo også sin charme. I mine øjne er du ikke tæt på at kunne tage betaling for dem, men de har karakter og det er dét som tæller!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)