Svar: 596
Tråde: 42
Modtaget Likes: 41 i 21 svar
Givet Likes: 0
Der staar jo godt nok, at den blev produceret af (TAG) Heuer (for Omega).
Hvordan kan man forresten faa ideen at kalde et ur "Kentucky"?

Man kan vel gaa ud fra, at den er ret sjaelden i denne her Omega-version.
Skift ur, når du står op!
•
Svar: 336
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
nu er billedet ikke ret godt, men jeg kan ikke se noget omega logo skiven, og så er jeg meget skæptisk. så hælder til columbo's indlæg
•
Svar: 455
Tråde: 121
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg hælder også til en put-together med Omegalænke og ukendt chrono.
Olof, Heuer har en hel linie af Kentucky-ure. Refererer til verdens mest berømte hestevæddeløb, The Kentucky Derby, og selve urkassen er formet som en hestesko...
[url]"http://www.onthedash.com/Guide/_Chronographs/77.Kentucky/Kentucky_Automatic/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.onthedash.com/Guide/_Chronog ... Automatic/[/url]
•
Svar: 596
Tråde: 42
Modtaget Likes: 41 i 21 svar
Hej Jan,
ja, efter at have skrevet det, slog jeg lige "Heuer Kentucky" op selv.
Det var ogsaa mere i kntext med Omega, at jeg var forundret. Saa I mener vi enten har en clueless person her, som har arvet eller koebt noget "specielt" engang, eller selv bygget den sammen paa den maade? Han maa jo have det der "Kentucky" fra noget sted, saa jeg ville gaa ud fra at det altsaa staar paa skiven. En Heuer Kentucky skive med ukendt vaerk i en Omega kasse (maaske) med Omega laenke (maaske)? Jeg synes bare at en kasse med indvendig drejekrans er nogenlunde svaert at beskaffe, hvis man kun vil tjene de hurtige penge. Men vi har jo set en hel masse ting allerede.
Andre har forresten allerede spurgt de samme ting til ham (kan ses i auktionen).
Citat:Guten Tag. Habe bereits ein Gebot abgegeben, aber zweifle inzwischen etwas... Wie ist die Uhr denn auf dem Zifferblatt signiert? Da müsste ja auch Omega stehen, wenns eine Omega ist. Oder ist es einfach ein Chronograph mit Valjoux 7750 mit einem Omega-Band? Merci für die Klärung und schönen Sonntag, ...
Mon det var nogen af os?
Hilsen,
Olof
Skift ur, når du står op!
•