Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
av den er fin. det må være en meget tidlig æske til Automatic for designet er jo som til lommeurene fra 20 og 30'erne
vh baun
•
Svar: 455
Tråde: 121
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
hej thomas
sej æske.
jeg vil ikke være lyseslukker, men der er rigtig mange falske af den slags i omløb. Tjek ebay, de er alle solgt (og lavet) i østeuropa.
Hvis den er ægte har du været heldig.....
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Hej!
Der er ingen tvivl om at selve æsken er gammel, det ses tydeligt på patinaen og farven på pappet. Omega mærkerne som er klisteret på æsken, ser heller ikke nye ud og hvis man kigger der hvor de er skåret igennem hvor boksen åbner er snittet ikke nyt og rent men har en slidt kant. Så det er ikke lige lavet, men kan dog stadig være forfalsket. Heldigvis har den ikke været dyr
Har du set billeder af en ægte boks? Jeg har også set denne boks i en version til lommeure.
Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 279
Tråde: 52
Givet Likes: 2
Sådan en æske har jeg også. Den er i alt fald efter 48, da der står Seamaster på siden af min. (Super - Etanché Seamaster). Min ser også ud til at være passende patineret.
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
psn Skrev:Sådan en æske har jeg også. Den er i alt fald efter 48, da der står Seamaster på siden af min. (Super - Etanché Seamaster). Min ser også ud til at være passende patineret.
Det er super spændende æsker. Hvad går du ellers og hygger med af ure pt. Du har jo skiftet lidt fra tid til anden?
Du fik vist samlet er par fine SUVERÆN på et tidspunkt. har du stadig dem?
vh baun
•
Svar: 279
Tråde: 52
Givet Likes: 2
Jeg har bare ikke været aktiv i lang tid. Jeg er stadig til vintage Omega'er. Jeg har en del af de gamle Suverän'er.
Og nu også kronografer af alle slags!
•