10-06-2012, 04:36 PM
Jeg er ny bruger herinde og ny automatik diver køber.
Jeg har en kærlighed til lidt større divers 43mm og op. Jeg vil have value for money og køber ikke uret for at vise det frem.
Jeg har kigget på Oris, Fortis, Omega osv.
Men pludselig opdagede jeg Seiko og jeg huskede min fars gamle Seiko dressur, der stadigvæk dresser ham op.
Jeg har kig på følgende 3 klokker fra Seiko:
SEIKO Prospex 200M Diver 6R15 Automatic SBDC001- Set på nettet, findes det i DK?
Seiko SKX007K Diver Automatic -Set på nettet, findes det i DK?
Seiko Vintage Diver 6309-7049-Vintage model jeg har mulighed for at få fingrene i, hvis jeg betaler ved kasse1.
Mit spørgsmål er: Er der nogen af jer urtosser der har erfaringer med ovenstående?
Kender I andre fede divers i prisklassen op til 7000,-kr?
Orient mærket, hvad er det for nogle klokker?
Jeg håber der er en urtosse eller to der kan hjælpe mig med et par råd.
Jesper
Jeg har en kærlighed til lidt større divers 43mm og op. Jeg vil have value for money og køber ikke uret for at vise det frem.
Jeg har kigget på Oris, Fortis, Omega osv.
Men pludselig opdagede jeg Seiko og jeg huskede min fars gamle Seiko dressur, der stadigvæk dresser ham op.
Jeg har kig på følgende 3 klokker fra Seiko:
SEIKO Prospex 200M Diver 6R15 Automatic SBDC001- Set på nettet, findes det i DK?
Seiko SKX007K Diver Automatic -Set på nettet, findes det i DK?
Seiko Vintage Diver 6309-7049-Vintage model jeg har mulighed for at få fingrene i, hvis jeg betaler ved kasse1.
Mit spørgsmål er: Er der nogen af jer urtosser der har erfaringer med ovenstående?
Kender I andre fede divers i prisklassen op til 7000,-kr?
Orient mærket, hvad er det for nogle klokker?
Jeg håber der er en urtosse eller to der kan hjælpe mig med et par råd.
Jesper

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)