Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
That Lagonda looks nearly as good as the car with the same name .

Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 857
Lagonda-uret ser dejlig rundt ud, lidt som Omega Dynamic, modsat Lagonda-bilen som en gang var absolut kantet! Køb bilen hos min yndlingsforhandler <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hymanltd.com" onclick="window.open(this.href);return false;">www.hymanltd.com</a><!-- w -->
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
aldrig hørt om et alm. hverdagsur med en hack funktion der kørte sekundviseren videre til 0/12 - er det noget der er brugt flere steder end jeg troede?
Det er da givet supersmart - og så i øvrigt to dejlige vintage
vh
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 857
Denne hack-funktion er da oplagt en fordel.
To meget smukke ure!
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Det er flot det Longines - og en spændende funktion som jeg heller aldrig før har hørt om. Det er sgu da godt fundet på. Egentlig mærkeligt at det ikke blev mere udbredt.
vh Baun
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
hannover_dk Skrev:aldrig hørt om et alm. hverdagsur med en hack funktion der kørte sekundviseren videre til 0/12 - er det noget der er brugt flere steder end jeg troede?
Det er da givet supersmart - og så i øvrigt to dejlige vintage
vh
Glycine brugte også en hack funktion på en del af deres Airman modeller fra 60'erne - bla. den jeg har!
Dog virker funktionen ikke på 99/100 ure(Heller ikke på mit) da den var meget skrøbelig og reservedelen forlængst er udgået...
Det fungerede på den måde at en lille pal skydes op ved 12 markøren når kronen trækkes ud og hindrede dermed sekund viseren at rykke sig!
- I det her urs tilfælde dog ved 24 timers markøren da dette ur har denne visning!
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 455
Tråde: 121
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Der er ingen pal på longines, jeg forestiller mig en arm der går hen på sekundhjulet, men måske kan urmagere eller andre svare på det.
I øvrigt er værket high-beat (28800) hvilket er sjovt høre på. En slags manisk tikken.....
Her er et billede af et værk, der ser lige sådan ud.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
camaro Skrev:Der er ingen pal på longines, jeg forestiller mig en arm der går hen på sekundhjulet, men måske kan urmagere eller andre svare på det.
I øvrigt er værket high-beat (28800) hvilket er sjovt høre på. En slags manisk tikken.....
Her er et billede af et værk, der ser lige sådan ud.

De var godt med Longines - smukt ordentligt værk
vh
•