Afstemning: UR 12
Kommer helt sikkert
Kommer med stor sandsynlighed
[Vis resultater]

UR 12
Jeg ved ikke om det er fordi vi er tidligt ude eller interessen for det store ur-komsammem en gang om året er på retur, men tidligere har der være ca 50 positive tilkendegivelser på en lignende afstemning efter en lignende periode.

Måske skal vi erkende at interessen er for lille til et stor urtræf og lave en mindre hvor vi brænder den opsamlede kapital af.

Altså fastholde dag og sted, men satse på et mindre arrangement. Måske også med et andet indhold. Auktioner, foredrag og store udstillinger er jo kun interesante hvis der er menge deltagere.

Vi skal nok tættere på før vi kan beslutte noget, men sådan ser jeg på det lige nu.

vh Baun
Svar
Jeg er meget interesseret i at deltage, men hvor foregår det?

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
@Pelz... i Hou 20km syd for Aarhus!

Og Søren, som jeg også har stemt så deltager jeg meget gerne! Især når det nu ligger så dejlig tæt på Aarhus Icon_e_biggrin
Simon Hedegaard
Svar
Jeg havde selvfølgelig også håbet at der havde været en større tilkendegivelse om at man er sikker på at komme men måske er det stadig lidt tideligt ude som Per skriver.

Vi lader den ligge her og vender stærkt tilbage i starten af august med en påmindelse om sidste tilmeldingsfrist og forhåbentlig et endeligt program. Herefter kan vi så beslutte arrangementets størrelse og hvordan vi forvalter den opsparede kapital.

Der er stadig styr på lokaler og huse til overnatning!! Icon_e_smile

Vh Søren
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)