03-05-2012, 09:14 AM
Jeg ved ikke om det er fordi vi er tidligt ude eller interessen for det store ur-komsammem en gang om året er på retur, men tidligere har der være ca 50 positive tilkendegivelser på en lignende afstemning efter en lignende periode.
Måske skal vi erkende at interessen er for lille til et stor urtræf og lave en mindre hvor vi brænder den opsamlede kapital af.
Altså fastholde dag og sted, men satse på et mindre arrangement. Måske også med et andet indhold. Auktioner, foredrag og store udstillinger er jo kun interesante hvis der er menge deltagere.
Vi skal nok tættere på før vi kan beslutte noget, men sådan ser jeg på det lige nu.
vh Baun
Måske skal vi erkende at interessen er for lille til et stor urtræf og lave en mindre hvor vi brænder den opsamlede kapital af.
Altså fastholde dag og sted, men satse på et mindre arrangement. Måske også med et andet indhold. Auktioner, foredrag og store udstillinger er jo kun interesante hvis der er menge deltagere.
Vi skal nok tættere på før vi kan beslutte noget, men sådan ser jeg på det lige nu.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)