Are big watches a thing of the past?
alsendk Skrev:Hej Willy
Du har måske ret i dine synspunkter vedr.minimeret størrelse af ure i den kommende fremtid.

Måske har det for nogle været et modefænomen, at have en oversize krydder siddende på et håndled af normal tykkelse. Men for store mænd, med arme som Skipper skræk, vil en 39 mm urskive måske se lidt fesen ud, så det er nok en fin mulighed at kunne vælge størrelse mellem mange af de populære mærker.

Alle dyre ur har jo en vis flash index - og der vil altid blive lagt mærke til et ur, uanset størrelse tror jeg, men personligt synes jeg at ure KAN blive for store til et håndled, og det generede tilsyneladende ikke hr, James Bond at bære et Rolex af beskeden størrelse igennem flere sæson`er.

Willy..Jeg er aldrig helt klar over om du helt og fuldt læser skrevet dansk, eller om du foretrækker et mangelfuldt skrevet gymnasie engelsk ?

Hilsen

Allan
Hi Allan, i read danish almost as well as english.Thank you for asking. Icon_e_wink Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Citat:Willy..Jeg er aldrig helt klar over om du helt og fuldt læser skrevet dansk, eller om du foretrækker et mangelfuldt skrevet gymnasie engelsk ?
Jeg kan ikke fatte rigtigt at her - på vores urforum - er nogle mennesker som har tilsyneladende ondt i bagdelen pga. det, at en enkelt medlem skriver på engelsk.
Har det noget med den her generelt neo-intolerance at gøre, eller er det pga. at manden har holdninger og tør skrive om dem ?

John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
jej syns bar at alså man ska gør det så godt som man alså at man kan.
Hvis at ham ænglænderen skrev på dansk ku man alivel ikkk får stå alt?

Kære Tio Malo
Jeg er altså ikke ude med riven efter Willy, blot fordi han er englænder, og skriver på engelsk.
Jeg tror Willy forstod forstod min bekymring bedre end du, og responderede meget venligt tilbage til mig desangående, så vær venlig at spare mig for dine neo-intolerance-agtige-synspunkter.
Willy er en stor dreng, og kan sagtens klare sig selv.
Allan
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
alsendk Skrev:Kære Tio Malo
Jeg er altså ikke ude med riven efter Willy, blot fordi han er englænder, og skriver på engelsk.
Jeg tror Willy forstod forstod min bekymring bedre end du, og responderede meget venligt tilbage til mig desangående, så vær venlig at spare mig for dine neo-intolerance-agtige-synspunkter.
Willy er en stor dreng, og kan sagtens klare sig selv.
Allan

Jeg forstod nu heller ikke lige hvad der kunne misforstås i dit spørgsmål til willy! Jeg havde selv tænkt det samme, jeg ville være rigtig ked af og skulle skrive engelsk (læser det fint nok) Når nu Willy kan læse dansk men skriver bedst på engelsk, ser jeg ikke noget problem. ej heller og spørge ham om det! Icon_question
Svar
I think we have a big misunderstanding here.I took the question i think quite rightly to be ok.He just asked if i would rather he answered me in his school english.Thank you Tio as usual for your concern,you are indeed a nice guy that i respect very much.I am gratefull that people let me write in english on this site.If there are any problems for any of you with this please send me a PB,instead of making it a issue on the site.Lets talk about big watches now Icon_e_wink Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)