Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser.
olof Skrev:Saa er der den blevet faerdig:

İmage

http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.ph...21#p153521

Omega Constellation Marriage, vaerket og skiven samt viserne (Omega 564) sandsynligvis reference 168.017, kassen er 168.029.
Icon_e_biggrin

Den har du været heldig med!!! Tillykke herfra.

Mvh. Jon
Svar
Omega Geneve 1974 kaliber 1030. 36,4mm bred uden kronen.
Hvad synes i? Kunne ikke lade den være, da jeg ikke har haft en Omega kaliber 1030 før Icon_e_surprised

İmage
Svar
jonnielse Skrev:Omega Geneve 1974 kaliber 1030. 36,4mm bred uden kronen.
Hvad synes i? Kunne ikke lade den være, da jeg ikke har haft en Omega kaliber 1030 før Icon_e_surprised

Haha, der er alene 8122 forskellige entries hos Ranfft, og den er ikke engang fuldstaendig. Saa hvis Du er ud paa at have ejet et ur med hvert enkelt vaerk engang, saa kan det tage en laaaaaang tid. Selv om hvis vi kun taler om Omega. Icon_e_wink

Jeg har kun et Tissot PR 526 GL med Tissot 2930. Dette igen er et Omega 1012, som er i samme familie. Selv om Tissot versionen er ikke naer saa fin som selve Omega vaerket (f.x. mangler den fin regulering), saa koerer den altsaa ganske udemaerket. Jeg gaar derfor ud fra, at Du kommer til at vaere glad for uret!
Skift ur, når du står op!
Svar
[/quote]

Haha, der er alene 8122 forskellige entries hos Ranfft, og den er ikke engang fuldstaendig. Saa hvis Du er ud paa at have ejet et ur med hvert enkelt vaerk engang, saa kan det tage en laaaaaang tid. Selv om hvis vi kun taler om Omega. Icon_e_wink

Icon_smil
Svar
jonnielse Skrev:Duward Aquastar 200m diver med rotating inner bezel

Passer meget godt til Johns samling:-)
İmage
Har skam sådan en Icon_e_biggrin
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg har lige fået dette Ollech & Wejs - Early Bird
Sjovt lille ur i NOS stand.

Er der andre af jer der har sådan et? Hvilken rem/lænke har i evt. på?

Jeg ved ikke rigtig om jeg kan vende mig til Nato remmen, men jeg ved heller ikke hvad der ellers kunne være pænt til uret.

İmage

İmage
Svar
Jep jeg har et på sort læderrem
Vh
Besøg min blog om ure!
Svar
NATO rem passer da fint til saadan et ur! Jeg blev ogsaa noed til at proeve det foerst, men er efterhaanden glad.
http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.ph...17#p145228
Skift ur, når du står op!
Svar
olof Skrev:NATO rem passer da fint til saadan et ur! Jeg blev ogsaa noed til at proeve det foerst, men er efterhaanden glad.
http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.ph...17#p145228
Helt enig, det var ikke kritik af natoen som er fint til et Vietnam militærur, min er bare på læder Icon_e_biggrin
Besøg min blog om ure!
Svar
Her er mit nye ur, aldrig tidligere vist i tråden: "Vis mig dit nye ur tråd - her må ikke være gentagelser"

İmage
Omega Marine Chronometer ST 398.0836, kaliber 1511.
Billedets baggrund er et såkaldt "pengetræ" (desværre er "høsten" uanvendelig til ur indkøb) Icon_e_confused

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)