06-05-2012, 08:13 PM
Den er ellers flot
|
A few of the Brands we tend to forget.
|
|
06-05-2012, 08:13 PM
Den er ellers flot
06-05-2012, 09:42 PM
selv uden billeder synes jeg nu diskutionen om HVORFOR det er så temmelligt begrænsede urmærker og modeller som en meget stor del virker at samle om, er god nok.
ER de bare så meget bedre til prisen generelt, eller er det en hype samlere understøtter ved at præcis de mærker faktisk holder pris pænt, eller er det for at kunne vise noget til folk med samme hype - er der lidt lemming effekt eller? Mon urkøbere i almindlighed køber mere blandet - end netop medlemmer af sådan et forum her f.eks? Det ved urmagerne sikkert mere om. vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
06-05-2012, 09:53 PM
Jeg tror måske, at det til en vis grad handler om "tilgængelighed" ?
Der er masser af Omega og Rolex derude til priser, som de fleste samlere kan være med på + at det er til at få reservedele og udført reparationer. De mere "oversete" urmærker, hvis man kan kalde dem det, er det måske pga, at de typisk er sjældnere at få fat på og derfor måske også ligger væsentligt højere i pris, hvorfor de ikke passer til alle samleres pengepung. /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy" |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|