Reparation og istandsættelse af vintage ure i Danmark
Hej

Jeg er helt ny i dette forum. Jeg er lidt vild med sejlerure og jeg har fået fat på en Heuer Skipper og en Yema Yachtingraf fra midt 60'erne. Er der nogen der kan anbefale en urmager der nænsomt kan restaurere disse ure?J
Svar
hvor kommer du fra?
Svar
I Københav generelt Krognos på frederiksberg all og mølbak på farrimagsgade som sikre valg
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
kristofferJ Skrev:hvor kommer du fra?
Jeg kommer fra Fyn. Det er selvfølgelig nemt at sende. Jeg tænkte at der måske er nogle urmagere der har et specielt godt netværk når det gælder gamle dele der ikke produceres længere.
Svar
Handi Skrev:
kristofferJ Skrev:hvor kommer du fra?
Jeg kommer fra Fyn. Det er selvfølgelig nemt at sende. Jeg tænkte at der måske er nogle urmagere der har et specielt godt netværk når det gælder gamle dele der ikke produceres længere.

Her et par billeder af opgaven!
Svar
http://www.poulhalse.dk/

De skulle efter sigende være virkelig kompetente.
Svar
Det er 2 lidt specielle ure. Jeg tror det er en god ide at ringe og forhøre sig hos halse om det er noget de mener de vil kigge på.

De er vist ikke så lette at få reservedele til hvis det er nødvendigt.

vh baun
Svar
Hema kan nok drille hvis derbskal specielle dele til. Heuer skipper kunne være valjoux 7733 (den med dato er normalt 7734) og bør være enkel. jørgen krognos og mølbak gemmer generelt mange dele fra mange ure, så netop derfor har vintage urmagere gode muligheder
Vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)