Nogen der ejer et Speedy 50th anny. med cal. 3201 LE?
Nogen der ejer et Speedy 50th anny. med cal. 3201 LE i 1957 stk? Altså den med den store opbevaringskasse med værktøj und alles. Jeg mangler ydermålene på selv opbevaringskassen for at tjekke om det kan smutte med som håndbagage Icon_rolleyes

Håber én kan hjælpe med målene Icon_e_biggrin

/Mads
Svar
Det kan man da gaa ud fra. Jeg har dog ogsaa kun set billeder, men den burde vel ikke vaere stoerre end 30x30x30 cm. De fleste luftfartselskaber kan ikke lide folk med mere end et styk, men kun paa ganske faa tilfaelde har jeg set dem goere vroevl, hvis haandbagagen var saadan lige en lille smule for stor.
Lige et spoergsmaal dog: Indeholder den ikke et 1861?
Skift ur, når du står op!
Svar
Jeg har solgt en af dem Mads, kassen er ca dobbelt så stor som noget andet jeg har sat af kasser, den er KÆMPE..!

Jeg har desværre ikke mål, men den er helt 4-kantet og måler nok ca 3x30 - 3x35 cm og vejer ca 6-8 kg.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Tak for det...!! Den er 28x28x20 cm. Google is my friend Icon_e_wink Så kan den godt glide i håndbagagen.

/Mads
Svar
Jeg sværger, den er større Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Hmm må have sælger i gang med målebåndet så. Takker for hjælpen...

/Mads
Svar
Så den lige på 5th avenue og uden at kunne måle New York søndag aften, synes jeg 28 *28*20 virker rimeligt men ikke sikker den var lidt tilbage i vinduet
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)